The design of instructional material for the asynchronous mode of an english, online distance learning course for young learners attending greek primary schools

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2007 (EN)
The design of instructional material for the asynchronous mode of an english, online distance learning course for young learners attending greek primary schools

ΒΛΑΧΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

Περίληψη:Αυτή η πιλοτική έρευνα εξετάζει τα ιδιαίτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μικροί μαθητές που παρακολουθούν μαθήματα σε δυσπρόσιτα, μονοθέσια δημοτικά σχολεία. Λόγω του περιορισμένου αριθμού των μαθητών, της γεωγραφικής τους απομόνωσης, και άλλων κοινωνικο-οικονομικών παραγόντων, αυτά τα σχολεία δεν παρέχουν κάλυψη και ποιότητα διδασκαλίας σε όλα τα σχολικά μαθήματα. Πιο συγκεκριμένα, οι νεαροί μαθητές που τα παρακολουθούν στερούνται της εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας και θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως μη προνομιούχα, σε σχέση με τους συμμαθητές τους που ζουν σε μεγαλύτερα αστικά κέντρα. Ο στόχος αυτής της μελέτης είναι ο σχεδιασμός και η εφαρμογή ενός προγράμματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με τη βοήθεια της τεχνολογίας και με σκοπό να προτείνει μια λύση σε αυτό το σοβαρό πρόβλημα. Η εφαρμογή του προγράμματος αποτελείται από τη σύγχρονη και την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Κατά τη διάρκεια της σύγχρονης διδασκαλίας που λαμβάνει χώρα μια φορά εβδομαδιαίως, οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να πάρουν μέρος σε μάθημα Αγγλικών κεντρικού σχολείου μέσω τηλεδιάσκεψης που θα υποστηρίζεται από υπολογιστές με δυνατότητες εικόνας και ήχου. Επομένως, θα έρχονται σε επαφή με τη φυσική παρουσία του δασκάλου και των συμμαθητών παρά την απόσταση. Τις υπόλοιπες δύο διδακτικές ώρες, οι μαθητές θα δουλεύουν μόνοι τους με τον υπολογιστή του σχολείου και θα παρακολουθούν το ασύγχρονο διδακτικό υλικό σχεδιασμένο με βάση παιδαγωγικές αρχές και σύμφωνα με το σχολικό αναλυτικό πρόγραμμα. Η συκεκριμένη μελέτη θα επικεντρωθεί στο σχεδιασμό, την εφαρμογή και τη θεωρητική δικαιολόγηση του ασύγχρονου υλικού για το εξ αποστάσεως διδακτικό πρόγραμμα. Αρχικά, θα γίνει η παρουσίαση της θεωρητικής βάσης του προγράμματος, το οποίο θα εφαρμοσθεί μέσα στο γενικότερο πλαίσιο μιας αναδυόμενης κοινωνίας γνώσης, η οποία παρέχει πρόσβαση σε παγκόσμια δίκτυα πληροφοριών. Επομένως, το παραδοσιακό μοντέλο μετάδοσης της γνώσης όπως και η απλή απομνημόνευση των γνώσεων δεν θα αρκεί για τις επόμενες γενιές. Αντίθετα, ο τελικός στόχος της εκπαίδευσης θα είναι να δημιουργήσει μαθητές με ικανότητες να βρίσκουν και να επεξεργάζονται πληροφορίες και να συμμετέχουν επιτυχώς στη διαδικασία οικοδόμησης της γνώσης βασισμένοι στις προσωπικές τους εμπειρίες. Επιπροσθέτως, θα γίνει εκτενής αναφορά στα θεωρητικά κριτήρια που αφορούν τη χρήση της τεχνολογίας και ιδιαίτερα του διαδικτύου για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπως επίσης και στις θεωρείες για τη διδασκαλία των παιδιών, σε μια προσπάθεια να πλάσουμε ικανούς και αυτόνομους μαθητές. Η συγκεκριμένη μελέτη επίσης θα ασχοληθεί με την παρουσίαση του υλικού της ασύγχρονης διδασκαλίας καθώς και την απαραίτητη δικαιολόγηση του με βάση τις παιδαγωγικές αρχές που αφορούν τα παιδιά και την εκπαιδευτική τεχνολογία. Τέλος, θα καταλήξουμε σε συμπεράσματα σχετικά με την εφαρμογή του προτεινόμενου υλικού για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2007
2013-12-16T10:00:31Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)