Factors that motivate and de-motivate teachers of english when teaching primary school native greek learners and their implications on the learners' speaking performance

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2007 (EN)
Factors that motivate and de-motivate teachers of english when teaching primary school native greek learners and their implications on the learners' speaking performance

ΓΚΑΡΕΛΑ ΠΕΛΑΓΙΑ

ΠΕΡΙΛΗΨΗΑυτή η εργασία επιχειρεί να ερευνήσει τους παράγοντες που ενθαρρύνουν και αποθαρρύνουν τους καθηγητές της Αγγλικής Γλώσσας, καθώς διδάσκουν αρχάριους μαθητές στα ελληνικά σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και να εξετάσει, αν αυτοί οι παράγοντες έχουν επιπτώσεις στην εξέλιξη της δεξιότητας του προφορικού λόγου των μαθητών. Πιο συγκεκριμένα τώρα, η διατριβή διαιρείται σε πέντε κεφάλαια , όπου στα πρώτα δύο κεφάλαια, οι θεωρίες κινήτρων, που συσχετίζονται με τους καθηγητές της Αγγλικής Γλώσσας αναλύονται. Επιπλέον, το «μοντέλο ανάλυσης των κινήτρων» (the process model of motivation , Dornyei και Otto, 1989), υιοθετείται, για να εξηγήσει τα στάδια των κινήτρων των καθηγητών, κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας της δεξιότητας του προφορικού λόγου . Στο πρακτικό μέρος (κεφάλαια τρία και τέσσερα), η ερευνητική μεθοδολογία διευκρινίζεται. Η συλλογή στοιχείων βασίζεται σε ένα ερωτηματολόγιο, ποιοτική μέθοδος, που απευθύνεται σε σαράντα έναν καθηγητές της Αγγλικής Γλώσσας της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, στην περιοχή της νότιας Αθήνας. Επιπλέον, το κεφάλαιο πέντε παρέχει μια πειραματική πρόταση επτά μαθημάτων, σχετικά με την αύξηση των κινήτρων, των αρχαρίων μαθητών, αλλά και των καθηγητών που διδάσκουν τις δεξιότητες ομιλίας, στο πλαίσιο σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τέλος, βάσει των πειραματικών συμπερασμάτων, η μελέτη συστήνει διάφορες προτάσεις, για τη δημιουργία κινήτρων ενθάρρυνσης, αναφορικά με τους Έλληνες καθηγητές της Αγγλικής Γλώσσας, που εργάζονται στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2007
2013-12-16T10:00:34Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)