Listening tasks in a series of coursebooks for A�and B : description and evaluation

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2007 (EN)
Listening tasks in a series of coursebooks for A�and B : description and evaluation

ΜΑΡΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ

ΠΕΡΙΛΗΨΗΗ παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο διδάσκεται η κατανόηση του προφορικού λόγου σε μαθητές της Α' και Β' κανονικής τάξης (συνήθως ηλικίας μεταξύ 9 και 12 ετών) σε φροντιστήρια. Η δεκαπεντάχρονη εμπειρία της συγγραφέως στη διδασκαλία της Αγγλικής σε φροντιστήρια την οδηγεί στο συμπέρασμα ότι, από όλες τις βασικές ικανότητες οι οποίες εξασκούνται στις αίθουσες διδασκαλίας των Αγγλικών, η κατανόηση προφορικού λόγου είναι η πιο παραμελημένη. Πιστεύεται ότι οι μαθητές θεωρούν αυτή την ικανότητα θέμα τύχης που εξαρτάται από το αν η κασέτα ακούγεται αρκετά καθαρά ή αν ο ομιλητής έχει κατανοητή προφορά και μιλάει αρκετά αργά ώστε να μπορούν να τον καταλάβουν. Σύμφωνα με τη συγγραφέα, αυτή η στάση των μαθητών ξεκινά από τα πρώτα χρόνια μάθησης της Αγγλικής και θεωρείται ότι οι υπάρχουσες δραστηριότητες, μέσω των οποίων αναπτύσσεται η ικανότητα κατανόησης προφορικού λόγου, παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωσή της.Αυτή η υπόθεση έδωσε το έναυσμα στη συγγραφέα της παρούσας εργασίας να διεξάγει έρευνα ως προς τα είδη των υπαρχόντων δραστηριοτήτων ανάπτυξης κατανόησης προφορικού λόγου, σε βιβλία που χρησιμοποιούνται σε φροντιστήρια. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα εστιάζει σε δραστηριότητες που περιέχονται σε 10 σειρές βιβλίων για τις A' και Β' κανονικές τάξεις, καθώς θεωρείται ότι σε αυτό το επίπεδο και σε αυτή την ηλικία (9-12), διαμορφώνονται οι συνήθειες για την αντιμετώπιση τέτοιων δραστηριοτήτων. Ο πρωταρχικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι να δείξει, μέσω της κατηγοριοποίησης των υφιστάμενων δραστηριοτήτων, πώς διδάσκεται η κατανόηση προφορικού λόγου στα παιδιά αυτού του επιπέδου και στη συνέχεια, να αξιολογήσει αυτές τις δραστηριότητες, με βάση τα κριτήρια που πρέπει να καθορίζουν, τόσο τη διδασκαλία κατανόησης προφορικού λόγου, όσο και τη διδασκαλία των Αγγλικών σε παιδιά μικρής ηλικίας, και να προτείνει τρόπους για τη βελτίωσή τους.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2007
2013-12-16T10:03:27Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)