Project work following a cross curricular approach in an EFL sixth grade all day state primary class in Greece

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2007 (EN)
Project work following a cross curricular approach in an EFL sixth grade all day state primary class in Greece

ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ

ΠΕΡΙΛΗΨΗΣε αυτή τη διπλωματική εργασία επιχειρείται να διερευνηθεί το κατά πόσο οι θεωρητικές αρχές του νέου Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) για την υποχρεωτική εκπαίδευση που υιοθετήθηκε από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΕΠΘ) στην Ελλάδα μπορoύν να εφαρμοστούν στην πραγματικότητα με μία τάξη δωδεκάχρονων μαθητών έκτης δημοτικού του δημοσίου ολοήμερου σχολείου. Παρόλο που έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από την υιοθέτηση του νέου προγράμματος σπουδών που συντελέστηκε το 2003, στην πραγματικότητα το ΔΕΠΠΣ δεν έχει εφαρμοστεί στην αίθουσες των Αγγλικών αφού δεν έχει παραχθεί νέο εκπαιδευτικό υλικό για να στηρίξει την εφαρμογή του και δεν υπήρξε εκπαίδευση των εκπαιδευτικών της Αγγλικής των δημοτικών σχολείων στο νέο πρόγραμμα σπουδών. Επομένως, σε αυτή τη διπλωματική εργασία ένα σχέδιο εργασίας (project) σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε με μια συγκεκριμένη τάξη για να εξεταστεί το κατά πόσο μπορούν να προκύψουν επιτυχείς πρακτικές στην τάξη από τη φιλοσοφία του νέο προγράμματος σπουδών. Συγκεκριμένα, ένα διαθεματικό σχέδιο εργασίας (project) σχετικά με τα νομίσματα ευρώ σχεδιάστηκε από τη συγγράφουσα αυτής της διπλωματικής εργασίας, που υπήρξε επισκέπτρια εκπαιδευτικός στο σχολείο των συγκεκριμένων μαθητών που εφάρμοσαν το σχέδιο εργασίας (project). Η επισκέπτρια εκπαιδευτικός πήρε υπόψη της στο σχεδιασμό του σχεδίου εργασίας (project) τις κατευθύνσεις που δίνει το ΔΕΠΠΣ και τις θεωρητικές αρχές της Διαθεματικής προσέγγισης και της μεθόδου Project. Επιπλέον, συνυπολόγισε τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των μαθητών που προσδιόρισε διερευνώντας τις ανάγκες τους, χρησιμοποιώντας συνεντεύξεις και άτυπες συζητήσεις με εκπαιδευτικούς και μαθητές, παρακολούθηση, δείγματα δουλειάς των μαθητών και ένα ερωτηματολόγιο που δόθηκε στους μαθητές. Τέλος, το σχέδιο εργασίας εφαρμόστηκε με τους μαθητές και αξιολογήθηκε ως αρκετά επιτυχημένο από την εκπαιδευτικό αφού οι εκπαιδευτικοί και γλωσσικοί στόχοι που είχαν τεθεί αρχικά επιτεύχθησαν. Παρόλα αυτά, οι μέθοδοι αξιολόγησης που χρησιμοποιήθηκαν (παρατηρήσεις και σημειώσεις της εκπαιδευτικού, η δουλειά των μαθητών και ένα σύντομο ερωτηματολόγιο ανασκόπησης που συμπληρώθηκε από τους μαθητές) ήταν μάλλον περιορισμένες και υποκειμενικές και επομένως, μέθοδοι με πιο απτά αποτελέσματα θα έπρεπε να χρησιμοποιηθούν σε μελλοντική εφαρμογή της ιδέας του σχεδίου εργασίας (project) με μια διαφορετική τάξη για να υπάρξουν πιο αντικειμενικά συμπεράσματα αξιολόγησης.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2007
2013-12-16T10:03:45Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)