Action research as a means of professional development in ELT in greek state schools [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2008 (EN)
Action research as a means of professional development in ELT in greek state schools [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

ΑΛΙΚΗ ΜΑΠΕΝΤΖΙΔΟΥ

Στην αναζήτηση τους για κατάλληλη εκπαίδευση καθηγητών, οι εμπειρογνώμονες σε όλοτον κόσμο έχουν καταλήξει ότι τα προγράμματα καθηγητών είναι αποτελεσματικά καιέχουν μακροχρόνια επίδραση όταν είναι σφαιρικά και συμπεριλαμβάνουν (διδακτική)εμπειρία και πράξη, θεωρία, πειραματισμό, παρατήρηση (μαθημάτων), αναστοχασμό(reflection) και επίγνωση, όταν είναι σχεδιασμένα για συγκεκριμένο περιβάλλον, ότανπεριλαμβάνουν πραγματική διδασκαλία και μπορούν να επαναλαμβάνονται. Έχονταςυπόψη αυτές τις προδιαγραφές, αυτή η διπλωματική εργασία ερευνά τις δυνατότητές τηςέρευνας δράσης ως μέσου επαγγελματικής ανάπτυξης έτσι ώστε να ενσωματωθεί σταπρογράμματα εκπαίδευσης καθηγητών.Το πρόγραμμα εκπαίδευσης καθηγητών που παρουσιάζεται σε αυτή την εργασία είναι έναπαράδειγμα ποιοτικής έρευνας που βασίζεται στο πλαίσιο και τις αρχές της έρευναςδιδακτικής πράξης. Ως αφετηρία του έχει το ίδιο το σχολείο, επικεντρώνει το ενδιαφέροντου σε συγκεκριμένα περιβάλλοντα, στηρίζεται στην εμπειρία και τις δυνατότητες τωνεμπλεκόμενων καθηγητών και λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τιςικανότητες των μαθητών τους. Με την πραγματοποίηση ορισμένων διαδικασιών, οισυμμετέχοντες καθηγητές, εμπλέκονται σε διεργασίες όπως ο αναστοχασμός, η αυτο-έλεγχος, η ενδοσκόπηση και η αυτό-αξιολόγηση. Το πλαίσιο, οι διαδικασίες και οιδιεργασίες που βιώνονται, από κοινού με το γεγονός ότι οι καθηγητές ξεκινούν καιπραγματοποιούν το πρόγραμμα οι ίδιοι, έχει αποδειχθεί στην παρούσα μελέτη ότισυμβάλλουν στην επαγγελματική τους ανάπτυξη και συντελούν στην εμπέδωση μιαςαίσθησης υπευθυνότητας για την εκπαίδευσή τους. Κατά συνέπεια, τα αποτελέσματα τουσυγκεκριμένου προγράμματος έρευνας αποδεικνύουν ότι η έρευνα δράσης μπορεί ναανταποκριθεί στις προδιαγραφές που ορίζονται από τους ειδικούς και να εξυπηρετήσει τιςανάγκες της εκπαίδευσης καθηγητών σε σημαντικό βαθμό.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2008-08-27
2013-12-16T10:10:06Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)