Teaching english to learning disabled students at a vocational school [Cd-rom] : a case study: [Διπλωματική διατριβή]

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2008 (EN)
Teaching english to learning disabled students at a vocational school [Cd-rom] : a case study: [Διπλωματική διατριβή]

ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΑΝΟΥΡΑ

Η εκπαιδευτική πολιτική σε όλη την Ευρώπη έχει αρχίσει να υποστηρίζει μαθητές μεειδικές νοητικές ανάγκες. Όμως παρόλη την αυξανόμενη δημόσια ενημέρωση επάνω σε θέματαπου σχετίζονται με μαθησιακές δυσκολίες, δεν έχει γίνει σχεδόν καθόλου πρόβλεψη ως προς τοσχεδιασμό προγραμμάτων-μαθημάτων ώστε να βοηθηθούν τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίεςστα τμήματα φοίτησης στα σχολεία. Ως ισότιμα μέλη της σχολικής μαθητικής κοινότητας ταάτομα αυτά απαιτείται να εκπληρώσουν τα προγράμματα σπουδών επιτυχώς, ανάμεσα στα οποίαυπάγεται και το μάθημα της Αγγλικής γλώσσας, ώστε να αποφοιτήσουν από τη Δ/θμιαεκπαίδευση. Συνεπώς οι καθηγητές της Αγγλικής γλώσσας είναι επιφορτισμένοι με επιπλέονευθύνες και προσδοκίες για την εύρεση εκπαιδευτικών λύσεων.Με την πάροδο των ετών περιγραφικές και εμπειρικές μελέτες έχουν αποδείξει τηναποδοτικότητα των πολυαισθητηριακών προσεγγίσεων στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας.Άτομα με μαθησιακές δυσκολίες που διδάχθηκαν χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα οπτικές,ακουστικές, απτικές-κινησιακές μεθόδους και συγκεκριμένη και σαφή διδασκαλία φωνολογίας,ορθογραφίας, γραμματικής και μορφολογίας μιας ξένης γλώσσας, έδειξαν σημαντικάαποτελέσματα πετυχαίνοντας υψηλότερα επίπεδα στην προφορική και γραπτή απόδοση της ξένηςγλώσσας.Αυτή η μελέτη επικεντρώθηκε επάνω στις ανάγκες μιας ομάδας μαθητών για το μάθηματης Αγγλικής γλώσσας που φοιτούσαν σε ένα Ελληνικό Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο στηΠάτρα. Ο σκοπός της μελέτης ήταν να μπορέσει ο καθηγητής να βοηθήσει τους μαθητές και ναανταποκριθεί στις ειδικές εκπαιδευτικές τους ανάγκες. Η μελέτη πρότεινε μία μεθοδολογία γιατην αναγνώριση και εκτίμηση των αναγκών αυτών των μαθητών και παρουσίασε μια ορθολογικήεξήγηση για το υλικό σχεδιασμού των μαθημάτων χρησιμοποιώντας μια πολυαισθητηριακήπροσέγγιση. Δημοσιοποιώντας την μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε, το υλικό σχεδίασης καιτους γλωσσικούς στόχους που επιτεύχθηκαν από τη συγκεκριμένη διαδικασία , αυτή η μελέτησυνεισφέρει στην μελλοντική εμπειρογνωμοσύνη του κλάδου.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2008-08-27
2013-12-16T10:10:19Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)