Intergrating a language development component in the induction programme for English language teachers at Greek state secondary schools [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2008 (EN)
Intergrating a language development component in the induction programme for English language teachers at Greek state secondary schools [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

ΚΟΛΕΤΑ ΜΑΡΙΑ

Η εισαγωγική επιμόρφωση των νεοδιόριστων καθηγητών αποτελεί ένα αναπόσπαστοκομμάτι της καριέρας τους, διότι εξασφαλίζει τη σταδιακή εισαγωγή τους στοεπάγγελμα και βοηθάει στην ουσιαστική κατανόηση της εκπαιδευτικής κουλτούρας τουδιδακτικού περιβάλλοντος στο οποίο ανήκουν. Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται τηνεισαγωγική επιμόρφωση των καθηγητών αγγλικής γλώσσας στα δημόσια σχολείαδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως διοργανώνεται από τα ΠεριφερειακάΕπιμορφωτικά Κέντρα (ΠΕΚ). Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα διπλωματική προτείνειτην εισαγωγή μιας θεματικής ενότητας Γλωσσικής Ανάπτυξης στο υπάρχον πρόγραμμαεισαγωγικής επιμόρφωσης με στόχο την κάλυψη του κενού επιμόρφωσης στοσυγκεκριμένο διδακτικό αντικείμενο.Η προτεινόμενη θεματική ενότητα Γλωσσικής Ανάπτυξης αντλεί στοιχεία από τοπεδίο της Εκπαίδευσης Καθηγητών Ξένων Γλωσσών όσον αφορά την εκπαιδευτικήφιλοσοφία, τις θεωρήσεις διδασκαλίας, τα εκπαιδευτικά μοντέλα και τιςδραστηριότητες επιμόρφωσης. Βασίζεται σε ένα μοντέλο Γλωσσικής Ανάπτυξης γιακαθηγητές αγγλικών, το οποίο έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες του εν λόγωεπιμορφωτικού περιβάλλοντος. Στην έρευνα που διεξήχθη οι καθηγητές των αγγλικώνέδειξαν θετική στάση απέναντι στην εισαγωγή της προαναφερθείσας θεματικήςενότητας στο πρόγραμμα εισαγωγικής επιμόρφωσης, εξέφρασαν την προτίμηση τουςγια προσέγγιση επικεντρωμένη στους επιμορφούμενους, δήλωσαν τις πεποιθήσεις τουςσχετικά με το μοντέλο Γλωσσικής Ανάπτυξης και εμφανίστηκαν πρόθυμοι ναεπιδιώξουν την περαιτέρω επαγγελματική τους εξέλιξη.Ο σχεδιασμός της θεματικής ενότητας Γλωσσικής Ανάπτυξης αποτελεί τοαπόσταγμα της σύνθεσης των προαναφερθέντων θεωρητικών στοιχείων και τωναποτελεσμάτων της παρούσης έρευνας. Η προτεινόμενη θεματική ενότητα στοχεύει στο να παρέχει στους καθηγητές τη γνώση και την αυτοπεποίθηση, έτσι ώστε να είναισε θέση να αναλύουν τη γλώσσα που διδάσκουν, να λαμβάνουν τις απαραίτητεςπαιδαγωγικές αποφάσεις και να βελτιώνουν το επίπεδο του γνωστικού τουςαντικειμένου. Αν και η συγκεκριμένη θεματική ενότητα δεν έχει εφαρμοστεί στηνπράξη, αναμένεται ότι, λαμβάνοντας υπόψιν συγκεκριμένες προτάσεις για βελτίωση,θα μπορέσει να λειτουργήσει ως έναυσμα για μελλοντικό σχεδιασμό θεματικώνενοτήτων.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2013-12-16T10:10:25Z
2008-08-27


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)