Using extensive reading to foster foreign language learners' motivation to read in the greek context [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2008 (EN)
Using extensive reading to foster foreign language learners' motivation to read in the greek context [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]

ΚΑΠΟΥΣΟΥΖΟΓΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

Αυτή η διατριβή στοχεύει να ερευνήσει εάν η χρήση του διευρυμένου διαβάσματος σε ένα γλωσσικό περιβάλλον εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας μπορεί να παροτρύνει τους μαθητές να διαβάσουν σε μια δεύτερη γλώσσα. Προς επίτευξη αυτού του στόχου μια έρευνα διεξήχθη σε ένα Ελληνικό ιδιωτικό σχολείο εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας (Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών) στην περιοχή Ίλιον στην Αθήνα μέσα σε περίοδο έξι εβδομάδων. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα ήταν μία τάξη δέκα μαθητών επιπέδου Pre-Intermediate στην Αγγλική γλώσσα. Η έρευνα βασίστηκε σε δεδομένα που συγκεντρώθηκαν με τη χρήση ποιοτικών και ποσοτικών ερευνητικών εργαλείων προς εγγύηση της εγκυρότητας των αποτελεσμάτων. Για τη διεξαγωγή της έρευνας η ερευνήτρια οργάνωσε ένα πρόγραμμα διευρυμένου διαβάσματος το οποίο εφαρμόστηκε αρχικά μέσα από την χρήση βιβλίων μέσα στην τάξη και το σχεδιασμό τριών μαθημάτων που συνόδευαν τα βιβλία με ελάχιστες εργασίες και αργότερα με την εγκατάσταση μίας βιβλιοθήκης μέσα στην τάξη με διαβαθμισμένα βιβλία προς δανεισμό για διάβασμα στο σπίτι. Στο τέλος της εφαρμογής του προγράμματος τα αποτελέσματα αποκάλυψαν ότι οι μαθητές εξέλαβαν θετικά τη χρήση του διευρυμένου διαβάσματος και υπήρξε σημαντική επίδραση στην παρότρυνση των μαθητών για διάβασμα. Αυτό μας οδήγησε στο συμπέρασμα ότι παρά την ύπαρξη ορισμένων περιορισμών στην διεξαγωγή της έρευνας, υπάρχουν σημαντικά περιθώρια εφαρμογής του διευρυμένου διαβάσματος σε παρόμοιο περιβάλλον με σκοπό να παροτρύνουμε τους μαθητές να διαβάσουν και να τους βοηθήσουμε να βιώσουν το διάβασμα στην δεύτερη γλώσσα σαν μία ευχάριστη και ωφέλιμη εμπειρία.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Greek
English

2013-12-16T10:10:33Z
2008-08-27


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)