Learning disabilities in teaching english as a foreign language [Cd-rom] : challenges and interventions: [Διπλωματική διατριβή]

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2008 (EN)
Learning disabilities in teaching english as a foreign language [Cd-rom] : challenges and interventions: [Διπλωματική διατριβή]

ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΙΩΑΝΝΑΤΟΥ-ΓΙΑΝΝΑΤΟΥ

Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τα μαθησιακά προβλήματα,ένα ζήτημα για το οποίο οι καθηγητές της Αγγλικής γλώσσας χρειάζεται να είναιενημερωμένοι, αφού συχνά ασχολούνται με μαθητές οι οποίοι αντιμετωπίζουν μιασειρά από μαθησιακές δυσκολίες οι οποίες εκδηλώνονται με τη μορφή γλωσσικώνδιαταραχών. Ειδικότερα, ασχολείται με τη δυσφασία και εξετάζει πως επηρεάζει τημάθηση της γλώσσας. Μέσα από τη μελέτης περίπτωσης μιας δεκαπεντάχρονηςμαθήτριας, εξετάζεται η επίδραση της δυσφασίας στο πεδίο της αναγνωστικήςικανότητας, εφαρμόζονται και συζητούνται δυνατές παρεμβάσεις με στόχο τηβελτίωση των αναγνωστικών δεξιοτήτων.Το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζει μια επισκόπηση των πιο συνηθισμένων ειδικώνμαθησιακών προβλημάτων, περιγράφει τις γλωσσικές διαταραχές που σχετίζονται μετα μαθησιακά προβλήματα και παρουσιάζει πως εκδηλώνονται στη σχολική τάξη. Τοδεύτερο κεφάλαιο, σε μια προσπάθεια να εξετάσει τις αιτίες τους, ασχολείται μεσυγκεκριμένα είδη ελλειμμάτων επεξεργασίας τα οποία ευθύνονται για τα μαθησιακάπροβλήματα. Τέτοιου είδους προβλήματα μπορεί να σχετίζονται με την εισροή, τηνοργάνωση, τη μνήμη και την παραγωγή. Στο τρίτο κεφάλαιο εξηγούνται οι τρόποι μετους οποίους τα ελλείμματα τα οποία εμποδίζουν την ανάπτυξη γλωσσικώνδεξιοτήτων επηρεάζουν και την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας. Ακολουθεί μιαπεριγραφή του τρόπου με τον οποίο τα μαθησιακά στιλ και οι τροποποιήσεις τηςεκπαιδευτικής διαδικασίας μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ενισχύσουν τημάθηση. Το τέταρτο κεφάλαιο εστιάζει συγκεκριμένα στην ανάγνωση, ορίζει τιςκύριες δεξιότητες οι οποίες εμπλέκονται στην κατανόηση κειμένου και προτείνειμεθόδους οι οποίες στοχεύουν στη βελτίωσή τους.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

2013-12-16T10:10:46Z
2008-08-27


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)