Spiele im Primarbereich des DaF Unterrichts Theoretische und didaktische Aspekte

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2007 (EN)
Spiele im Primarbereich des DaF Unterrichts Theoretische und didaktische Aspekte

ΤΡΑΠΑΛΗ ΧΡΥΣΗ

ΠερίληψηΣτην παρούσα εργασία γίνεται η προσπάθεια να αναπτυχθεί και να εξηγηθεί, κατά πόσο είναι δυνατόν τα γλωσσικά παιχνίδια να εισαχθούν στο μάθημα της ξένης γλώσσας στα δημόσια δημοτικά σχολεία και πόσο μπορούν οι παιγνιώδεις δραστηριότητες να επηρεάσουν τα παιδιά, ώστε να έχουν θετική στάση απέναντι στο μάθημα των γερμανικών. Η παρούσα επιστημονική εργασία αποτελείται από ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό μέρος. Το θεωρητικό μέρος χωρίζεται σε δύο υποκεφάλαια. Στο πρώτο υποκεφάλαιο παρουσιάζεται η γερμανική ως ξένη γλώσσα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και σκοπός είναι να δειχθεί η σπουδαιότητα των γερμανικών ως ξένη γλώσσα στα δημοτικά σχολεία. Επιπρόσθετα καταδεικνύεται η κατάσταση στα δημόσια δημοτικά σχολεία, όπου εισήχθησαν τα παιχνίδια του πρακτικού μέρους. Στο δεύτερο υποκεφάλαιο σκιαγραφούνται τα χαρακτηριστικά και οι θεωρητικές προσεγγίσεις για τα παιχνίδια. Επιπλέον αναλύονται οι μαθησιακοί στόχοι των γλωσσικών παιχνιδιών στο μάθημα και στο τέλος κατηγοριοποιούνται τα γλωσσικά παιχνίδια και επιλέγονται σύμφωνα και συγκεκριμένα κριτήρια και δίδονται υποδείξεις για τη σωστή προετοιμασία, διεξαγωγή και αξιολόγηση των παιχνιδιών στην τάξη.Στο πρακτικό σκέλος παρουσιάζονται τρία γλωσσικά παιχνίδια: ένα παιχνίδι μνήμης, ένα παιχνίδι παντομίμας και ένα παιχνίδι ορθογραφίας με κάρτες. Επιπρόσθετα παρουσιάζεται ένα απαντητικό δελτάριο το οποίο συμπληρώθηκε από τους μαθητές και τα αποτελέσματα περιγράφονται και αξιολογούνται αναλυτικά.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

German
Greek

2007
2013-12-16T10:41:57Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)