Spiele im Primarbereich des DaF Unterrichts Theoretische und didaktische Aspekte

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Spiele im Primarbereich des DaF Unterrichts Theoretische und didaktische Aspekte

ΤΡΑΠΑΛΗ ΧΡΥΣΗ

ΠερίληψηΣτην παρούσα εργασία γίνεται η προσπάθεια να αναπτυχθεί και να εξηγηθεί, κατά πόσο είναι δυνατόν τα γλωσσικά παιχνίδια να εισαχθούν στο μάθημα της ξένης γλώσσας στα δημόσια δημοτικά σχολεία και πόσο μπορούν οι παιγνιώδεις δραστηριότητες να επηρεάσουν τα παιδιά, ώστε να έχουν θετική στάση απέναντι στο μάθημα των γερμανικών. Η παρούσα επιστημονική εργασία αποτελείται από ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό μέρος. Το θεωρητικό μέρος χωρίζεται σε δύο υποκεφάλαια. Στο πρώτο υποκεφάλαιο παρουσιάζεται η γερμανική ως ξένη γλώσσα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και σκοπός είναι να δειχθεί η σπουδαιότητα των γερμανικών ως ξένη γλώσσα στα δημοτικά σχολεία. Επιπρόσθετα καταδεικνύεται η κατάσταση στα δημόσια δημοτικά σχολεία, όπου εισήχθησαν τα παιχνίδια του πρακτικού μέρους. Στο δεύτερο υποκεφάλαιο σκιαγραφούνται τα χαρακτηριστικά και οι θεωρητικές προσεγγίσεις για τα παιχνίδια. Επιπλέον αναλύονται οι μαθησιακοί στόχοι των γλωσσικών παιχνιδιών στο μάθημα και στο τέλος κατηγοριοποιούνται τα γλωσσικά παιχνίδια και επιλέγονται σύμφωνα και συγκεκριμένα κριτήρια και δίδονται υποδείξεις για τη σωστή προετοιμασία, διεξαγωγή και αξιολόγηση των παιχνιδιών στην τάξη.Στο πρακτικό σκέλος παρουσιάζονται τρία γλωσσικά παιχνίδια: ένα παιχνίδι μνήμης, ένα παιχνίδι παντομίμας και ένα παιχνίδι ορθογραφίας με κάρτες. Επιπρόσθετα παρουσιάζεται ένα απαντητικό δελτάριο το οποίο συμπληρώθηκε από τους μαθητές και τα αποτελέσματα περιγράφονται και αξιολογούνται αναλυτικά.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Γερμανική γλώσσα
Ελληνική γλώσσα

2007
2013-12-16T10:41:57Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.