Fremdsprachenlehr- und Lernmethoden unter besondere Berucksichtigung der kommunikativen Methode : Analyse des kommunikativ und interkulturell Ausgerichteten Lehrwerks und Interkulturell ausgerichteten Lehrwerks Studio D A1, A2 = Οι μέθοδοι διδασκαλίας και εκμάθησης ξένων γλωσσών, λαμβανομένου ιδιαίτερα υπόψη της επικοινωνιακής μεθόδου : η ανάλυση του διδακτικού εγχειριδίου Studio D A1, A2 που ακολουθεί την επικοινωνιακή και διαπολιτισμική μέθοδο

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Fremdsprachenlehr- und Lernmethoden unter besondere Berucksichtigung der kommunikativen Methode : Analyse des kommunikativ und interkulturell Ausgerichteten Lehrwerks und Interkulturell ausgerichteten Lehrwerks Studio D A1, A2 = Οι μέθοδοι διδασκαλίας και εκμάθησης ξένων γλωσσών, λαμβανομένου ιδιαίτερα υπόψη της επικοινωνιακής μεθόδου : η ανάλυση του διδακτικού εγχειριδίου Studio D A1, A2 που ακολουθεί την επικοινωνιακή και διαπολιτισμική μέθοδο

ΝΤΟΥΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

Περίληψη της διπλωματικής εργασίαςH παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τις μεθόδους διδασκαλίας και εκμάθησης ξένων γλωσσών, καθώς και τα κριτήρια, τα οποία είναι απαραίτητα για την ανάλυση ενός εγχειριδίου, που πραγματεύεται την επικοινωνιακή και τη διαπολιτισμική μέθοδο.Αρχικά παρουσιάζονται οι εξής μέθοδοι διδασκαλίας και εκμάθησης ξένων γλωσσών: η μέθοδος μετάφρασης της γραμματικής, η «απευθείας» μέθοδος, η οπτικοακουστική μέθοδος, καθώς και η διαμεσολαβητική μέθοδος, ενώ λαμβάνονται ιδιαίτερα υπόψη η επικοινωνιακή και η διαπολιτισμική μέθοδος. Μετά την αναλυτική παρουσίαση των παραπάνω μεθόδων δίνεται απάντηση στο ερώτημα «Γιατί υπάρχουν τόσο πολλά διδακτικά εγχειρίδια;» και εξετάζεται η αναγκαιότητα της ανάλυσης των διδακτικών εγχειριδίων.Στη συνέχεια γίνεται η παρουσίαση των κριτηρίων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην ανάλυση ενός εγχειριδίου, το οποίο ακολουθεί την επικοινωνιακή και διαπολιτισμική μέθοδο. Συγκεκριμένα τα κριτήρια, τα οποία συγκεντρώθηκαν με βάση τους διάφορους καταλόγους κριτηρίων, είναι: η γραμματική, το λεξιλόγιο, η προφορά, η γνώση του πολιτισμού, της γεωγραφίας και της ιστορίας μία χώρας, η διαπολιτισμική μάθηση, οι ασκήσεις, τα κείμενα και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Κατόπιν αναλύεται και περιγράφεται με βοήθεια των προαναφερόμενων κριτηρίων το εγχειρίδιο “studio d”, από το οποίο χρησιμοποιούνται αντιπροσωπευτικά παραδείγματα.

Διπλωματική εργασία

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

Γερμανική γλώσσα
Ελληνική γλώσσα

2007
2013-12-16T10:42:17Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.