An overview of the reading and writing skills in the FCE and KPG exams : some teaching and testing considerations for the Greek senior high schools

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)

An overview of the reading and writing skills in the FCE and KPG exams : some teaching and testing considerations for the Greek senior high schools

ΜΑΡΙΑ Α. ΓΑΛΑΝΗ

Περίληψη:Αυτή η διπλωματική εργασία ερευνά τον τρόπο με τον οποίο οι δεξιότητες της ανάγνωσης και της γραφής διδάσκονται και εξετάζονται μέσα από τις εξετάσεις πιστοποίησης γλωσσομάθειας για την Αγγλική γλώσσα επιπέδου Β2. Γι' αυτό το σκοπό, επιλέχθηκαν για περιγραφή και αξιολόγηση δύο πιστοποιητικά: α) το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ), που οργανώνεται από το Ελληνικό Υπουργείο Εθνικής Παιδείας Θρησκευμάτων, και β) το Cambridge First Certificate in English (FCE), που οργανώνεται από το Βρετανικό Συμβούλιο. Η αξιολόγηση των εξετάσεων ΚΠΓ και FCE γίνεται αφού παρουσιαστεί το θεωρητικό πλαίσιο για τις δεξιότητες της ανάγνωσης και της γραφής, το οποίο βασίζεται στη σχετική βιβλιογραφία. Το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Γλωσσών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ακολουθεί η μεθοδολογία της παρούσας μελέτης που στηρίζεται σε ημι-δομημένες συνεντεύξεις με ειδικούς στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας και στην πιλοτική τους εφαρμογή, ερωτηματολόγια που διανεμήθηκαν σε καθηγητές της Αγγλικής, και στην ανάλυση των στοιχείων που συλλέχθηκαν. Επίσης, παρουσιάζονται τα κριτήρια για τις δραστηριότητες ανάγνωσης και γραφής.Τέλος, γίνονται κάποιες προτάσεις, βασισμένες στα στοιχεία που συλλέχθηκαν και την επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και προτείνονται συγκεκριμένες βελτιώσεις για την διδασκαλία και την αξιολόγηση. Οι περιορισμοί της μελέτης συμπεριλαμβάνονται επίσης.

Διπλωματική εργασία


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2007
2013-12-16T10:00:28Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.