Teacher motivation : a systems approach : a study of EFL teachers in secondary education in remote places

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2007 (EN)

Teacher motivation : a systems approach : a study of EFL teachers in secondary education in remote places

ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΙΧΛΙΖΟΓΛΟΥ

ΠερίληψηΗ παρούσα διπλωματική εργασία μελετά τους παράγοντες που συμβάλλουν στην παρακίνηση των καθηγητών της Αγγλικής γλώσσας σε απομακρυσμένα, δυσπρόσιτα μέρη. Η μελέτη των παραγόντων παρακίνησης ή μη γίνεται μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων της ποιοτικής μεθόδου έρευνας. Τα ευρήματα της έρευνας εξετάζονται επίσης μέσα από τα πλαίσια της συστημικής προσέγγισης, οι αρχές της οποίας παρέχουν μια διαφορετική ερμηνεία της παρακίνησης των καθηγητών στις συγκεκριμένες περιοχές. Πιο αναλυτικά, στο πρώτο μέρος της εργασίας, παρέχεται μια κριτική θεώρηση των θεωριών παρακίνησης στην ψυχολογία και των θεωριών εργασιακής παρακίνησης, καθώς επίσης και μια παρουσίαση των αποτελεσμάτων προηγούμενων ερευνών πάνω στην παρακίνηση των καθηγητών γενικά και των καθηγητών ξένων γλωσσών. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι αρχές της συστημικής προσέγγισης και εξετάζεται η παρακίνηση μέσα από αυτές. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας, περιγράφεται και αιτιολογείται η χρήση της ποιοτικής μεθόδου εργασίας και η τεχνική της συνέντευξης. Ακολουθεί η ανάλυση των δεδομένων σε σχέση με τα θέματα που προκύπτουν από τις συνεντεύξεις, καθώς και η εξέτασή τους μέσω της συστημικής προσέγγισης. Βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας, η παρούσα μελέτη καταλήγει σε πρακτικές συνέπειες σχετικά με την ενίσχυση της παρακίνησης των καθηγητών, όπως και σε προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.

Διπλωματική εργασία


Greek
English

2007
2013-12-16T10:00:45Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)