δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ
CONSUMER ATTITUDES TOWARDS ONLINE PROMOTIONAL VIDEO

ΚΑΒΑΡΝΟΥ, ΡΕΝΑ

ΜΠΕΛΛΟΥ, ΒΙΚΤΩΡΙΑ-ΜΑΡΙΑ
ΑΝΔΡΟΝΙΚΙΔΗΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ

Social media transformed the ways in which people communicate. Individuals exploit a variety of web sites to get access on product reviews, and take feedback about a variety of brands exist in the market. Users adopt social media content and prefer it than the respective content of producers of consumer goods and services, as social media present a customized user created content (UCC), where they can manage it easily and exercise greater control. Individuals that create or share UCC feel more confident about their purchase decisions through participation. Opinions, thoughts and cultures are heavily affected from user generated videos broadcasted through YouTube channels. These videos, especially the popular ones, configure the public opinion, attitude, and sentiments. Considering this picture, the key issue of this thesis is to analyze consumer attitudes towards online promotional video using the relevant literature and focus on UCC which contains information about products. In addition we consider the way these UCC is evaluated from consumers and we analyze the impact of the reviews on the reliability and practicality of videos created by subscribers on YouTube, concerning products critics. According to our findings, when the size of a videos views, posts and reviews is increased then there is a positive influence on videos conceivable reliability and practicality. Furthermore, the consumers perception about the practicality and reliability of a video content affects their attitudes toward that content. Finally, consumer attitudes affects their behavioral intentions towards the product, thus the more positive their intentions the more likely their purchase decision to be completed.
Τα κοινωνικά διαδικτυακά μέσα μετασχημάτισαν τους τρόπους με τους οποίους επικοινωνούν οι άνθρωποι. Τα άτομα εκμεταλλεύονται μια ποικιλία ιστότοπων για να αποκτήσουν πρόσβαση στις κριτικές προϊόντων, καθώς και σε σχόλια σχετικά με μια ποικιλία σημάτων που υπάρχουν στην αγορά. Τα κοινωνικά μέσα είναι τα εξατομικευμένα μέσα που δημιουργούνται από τους χρήστες και οι χρήστες ασκούν μεγαλύτερο έλεγχο της παραγωγής και της χρήσης του περιεχομένου από τους παραγωγούς καταναλωτικών αγαθών και υπηρεσιών. Τα άτομα που δημιουργούν ή μοιράζονται UCC αισθάνονται πιο σίγουροι για τις αποφάσεις αγοράς τους μέσω της συμμετοχής τους. Η μετάδοση βίντεο μέσω του YouTube μπορεί να έχει εκτεταμένες επιπτώσεις στις απόψεις, τις σκέψεις και τους πολιτισμούς, ιδιαίτερα όταν αυτά τα βίντεο δημιουργούνται από χρήστες. Τα δημοφιλή βίντεο που δημιουργούνται από χρήστες στο YouTube διαμορφώνουν την κοινή γνώμη, τη στάση και τα συναισθήματα. Λαμβάνοντας υπόψη αυτή την εικόνα, το βασικό θέμα αυτής της εργασίας είναι να αναλύσει τις στάσεις των καταναλωτών απέναντι στο online διαφημιστικό βίντεο χρησιμοποιώντας τη σχετική βιβλιογραφία και να επικεντρωθεί στο UCC που περιέχει πληροφορίες για τα προϊόντα. Επιπλέον, αναλύουμε την επίδραση της ποσότητας των δημοσιεύσεων, των προβολών και των κριτικών σχετικά με την αξιοπιστία και τη χρησιμότητα του περιεχομένου που σχετίζεται με το προϊόν που παράγουν οι χρήστες στο YouTube. Σύμφωνα με τα ευρήματά μας, όταν το μέγεθος των προβολών βίντεο, οι αναρτήσεις και οι κριτικές αυξάνονται τότε υπάρχει θετική επίδραση στα βίντεο που θεωρούνται αξιοπιστία και χρήσιμα. Επιπλέον, η αντίληψη των καταναλωτών σχετικά με τη χρησιμότητα και την αξιοπιστία ενός περιεχομένου βίντεο επηρεάζει τη στάση τους έναντι αυτού του περιεχομένου. Τέλος, οι συμπεριφορές των καταναλωτών επηρεάζουν τις προθέσεις συμπεριφοράς τους προς το προϊόν, οπότε όσο πιο θετικές είναι οι προθέσεις τους, τόσο πιο πιθανό είναι να ολοκληρωθεί η απόφαση αγοράς.
ΠΙΝΑΚΕΣ, ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΕΙΚΟΝΕΣ

Διπλωματική Εργασία / Thesis

behavioral intentions
videos popularity
online promotional video
user-generated content
consumer attitudes
YouTube


Αγγλική γλώσσα

2017-09-18T09:32:41Z
2017-09-03


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
2
69




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.