Investigation of the Staff’s Educational Needs of Workshops of Special Occupational Education and Training (in the region of Western Macedonia)

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2017 (EN)

Διερεύνηση Εκπαιδευτικών Αναγκών Εργαζομένων σε Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (στην περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας)
Investigation of the Staff’s Educational Needs of Workshops of Special Occupational Education and Training (in the region of Western Macedonia)

Παραλούκα, Ειρήνη

Κουτρούκης, Θεόδωρος
Κοντονή, Άννα

Περιέχει πίνακες
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών των εργαζομένων στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης τα οποία είναι σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι εργαζόμενοι που απαρτίζουν το δυναμικό του εν λόγω σχολείου είναι οι εκπαιδευτικοί, το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό και το ειδικό βοηθητικό προσωπικό. Η παρούσα εργασία καλείται να καταγράψει και να αναδείξει τις ουσιαστικές ανάγκες και τις δυσκολίες που εμποδίζουν την άσκηση του έργου τους. Η έρευνα ακολούθησε ποιοτική μεθοδολογική προσέγγιση μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων καθώς η ερευνούμενη περιοχή απαιτεί μελέτη και κατανόηση σε βάθος. Το δείγμα αποτελείται από 11 εργαζόμενους των ΕΕΕΕΚ, διαφόρων ειδικοτήτων στην περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας. Η ανάλυση περιεχομένου και η κατηγοριοποίηση των ποιοτικών δεδομένων βοήθησαν στην κατανόηση των εννοιών που πλαισιώνουν το βασικό προβληματισμό. Τα ευρήματα αναδεικνύουν τη σημαντικότητα της εξειδίκευσης της εκπαίδευσης των εργαζομένων σε ΕΕΕΕΚ λόγω των δυσκολιών που φέρει η φύση της δουλειάς τους και υπογραμμίζουν την ύπαρξη αναγκών σε επιμορφωτικό και συναισθηματικο- κοινωνικό επίπεδο. Η παρούσα έρευνα αναμένεται να δώσει εναύσματα για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών προκειμένου να δημιουργηθούν προϋποθέσεις σχεδιασμού ενός στοχευόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος που θα βασίζεται στις καταγεγραμμένες ανάγκες και δυσκολίες των ίδιων των εργαζομένων έτσι ώστε να υποστηρίζονται αποτελεσματικά οι μαθητές των ΕΕΕΕΚ. Η επιτυχής εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία εξαρτάται από το προσωπικό που οφείλει να διαθέτει ένα βασικό πυρήνα γνώσεων, δεξιοτήτων και θετικών στάσεων.
The purpose of this study is to investigate the training needs of employees in Workshops of Special Occupational Education and Training, which are secondary school units where students with disabilities or special educational needs attend. The employees who make up the potential of this school are the teachers, the special educational staff and the auxiliary staff. This work is meant to record and highlight the essential needs and difficulties that hinder the performance of their work. The survey followed a qualitative methodological approach through semi-structured interviews as the area investigated requires thorough study and understanding. The sample consists of 11 employees of different types of Workshops of Special Occupational Education and Training, in the region of Western Macedonia. Content analysis and categorization of qualitative data helped to understand the concepts surrounding the main concern. The findings highlight the importance of the specialization of employee training in Workshops of Special Occupational Education and Training due to the difficulties inherent in the nature of their work and underline the need for educational, emotional and social needs. This research is expected to trigger the need to meet educational needs in order to create the conditions for designing a targeted training program based on the recorded needs and difficulties of the employees themselves in order to effectively support the students of Workshops of Special Occupational Education and Training. Successful education for students with disabilities depends on staff who have a core of knowledge, skills and positive attitudes.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

μετασχηματίζουσα μάθηση
επιμορφωτικές ανάγκες
transforming learning
special education and training
professional development of teachers
educational needs
εργαστήρια ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης
επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
ειδική αγωγή και εκπαίδευση
επαγγελματική εξουθένωση
workshops of special occupational education and training
burn out


Greek

2017-09-23
2017-09-30T12:04:06Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

78
3
191




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)