Investigating the educative needs of the Second Chance School Trainers and the Evening School Teachers: A research on the respective Western Greece Schools.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτών Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας και των εκπαιδευτικών Εσπερινών σχολείων: Έρευνα στα αντίστοιχα σχολεία της Δυτικής Ελλάδας.
Investigating the educative needs of the Second Chance School Trainers and the Evening School Teachers: A research on the respective Western Greece Schools.

Κυριλή, Ελένη

Παναγιωτόπουλος, Γεώργιος
Μπρίνια, Βασιλική

Πίνακες, εικόνες,διαγράμματα.
This research study seeks to investigate the training needs in adult education issues of trainers and teachers employed in Second Chance Schools and Evening Schools in the Region of Western Greece. The study investigated the extent to which SCS trainers and teachers of Evening Schools responded to the specific conditions of these schools and showed their knowledge and training needs in Adult Education. The approach we followed, especially in the context of Adult Education and its principles, has not been attempted before, despite the fact that SDE students and the majority of Evening School students are adults. During the research, a collection, processing and analysis of questionnaire data from 81 SCS trainers and teachers of Evening Schools in the region of Western Greece was held. The analysis of the questionnaire data revealed that both SCS trainers and Evening Schools teachers recognize the peculiarities of their schools due to the existence of adult pupils in them and adopt the principles of Adult Education in their teaching. However, they believe that although they have enough knowledge to respond to their multidimensional role they consider the thematic modules "Adult Education Principles", "Teaching Adult Education Methodology" and "Participatory-Active Educational Techniques" to be important while they qualify distance learning and mixed learning programs as the most appropriate ways of training. The results can be applied in the future design of training programs for SDE trainers/teachers of Evening Schools in Adult Education topics, using distance learning techniques as well as initiating a dialogue about changes that are necessary, especially at Evening Schools, in order to meet the needs of their adult students.
Η παρούσα ερευνητική μελέτη επιδιώκει να διερευνήσει τις επιμορφωτικές ανάγκες σε θέματα Εκπαίδευσης Ενηλίκων των εκπαιδευτών και εκπαιδευτικών των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας και Εσπερινών Σχολείων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Η μελέτη διερεύνησε το βαθμό ανταπόκρισης των εκπαιδευτών Σ.Δ.Ε./ εκπαιδευτικών Εσπερινών Σχολείων στις ιδιαίτερες συνθήκες των συγκεκριμένων σχολείων ενώ ανέδειξε τις γνώσεις αλλά και τις επιμορφωτικές τους ανάγκες σε θέματα Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Η προσέγγιση που ακολουθήσαμε, ειδικότερα υπό το πρίσμα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων και των αρχών της, δεν έχει επιχειρηθεί ξανά στο παρελθόν, παρά το γεγονός ότι οι μαθητές Σ.Δ.Ε. και η πλειοψηφία των μαθητών Εσπερινών Σχολείων είναι ενήλικες. Στα πλαίσια της έρευνας πραγματοποιήθηκε συλλογή, επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων ερωτηματολογίων από 81 εκπαιδευτές Σ.Δ.Ε./ εκπαιδευτικούς Εσπερινών Σχολείων της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Από την ανάλυση των δεδομένων των ερωτηματολογίων προέκυψε ότι τόσο οι εκπαιδευτές Σ.Δ.Ε. όσο και οι εκπαιδευτικοί Εσπερινών Σχολείων αναγνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες των σχολείων τους λόγω της ύπαρξης ενηλίκων μαθητών σε αυτά και υιοθετούν σε μεγάλο βαθμό τις αρχές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην διδασκαλία τους. Ωστόσο, πιστεύουν ότι αν και έχουν αρκετές γνώσεις για να ανταποκριθούν στον πολυδιάστατο ρόλο τους ταυτόχρονα θεωρούν σημαντική την επιμόρφωσή τους στις θεματικές ενότητες «Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων», «Διδακτική μεθοδολογία Εκπαίδευσης Ενηλίκων» και «Συμμετοχικές-Ενεργητικές Εκπαιδευτικές τεχνικές» ενώ προκρίνουν ως καταλληλότερους τρόπους επιμόρφωσης τα προγράμματα εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και μικτής μάθησης. Τα αποτελέσματα μπορούν να βρουν εφαρμογή στο μελλοντικό σχεδιασμό προγραμμάτων επιμόρφωσης εκπαιδευτών Σ.Δ.Ε./εκπαιδευτικών Εσπερινών Σχολείων σε θέματα Εκπαίδευσης Ενηλίκων, αξιοποιώντας τεχνικές εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης καθώς και στην έναρξη ενός διαλόγου για τις αλλαγές που είναι απαραίτητες, ιδιαίτερα στα Εσπερινά Σχολεία, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ενηλίκων μαθητών τους.

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Εκπαίδευση Ενηλίκων
Εσπερινά Σχολεία
Evening Schools
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Second Chance Schools
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Adult Education
Teacher Training


Ελληνική γλώσσα

2017-10-10T08:32:24Z
2017-09-24


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

210
68
2




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.