The integration of texts of literature in the primary school
Προς τη σταδιακή ενσωμάτωση λογοτεχνικών κειμένων στην τάξη των γαλλικών ως δεύτερη ξένη γλώσσα
Νταβαρίνου, Αγγελική
Κάκαρη, Διαμάντω
Πατεράκη, Όλγα
During this master, we tried to create a relationship between our students and ltterature. We read and elaborated a myth of Fontaine with our class of primary school. Also, we took part in the first competition of writing. It was a really interesting experience.
Στην παρούσα διπλωματική εργασία προσπαθήσαμε να φέρουμε τα παιδιά σε μια πρώτη επαφή με τη γαλλική λογοτέχνια. Με την τάξη της ε'δημοτικού μελετήσαμε και αναλύσαμε έναν μύθο του Fontaine και πήραμε μέρος στον πρώτο παιδικό λογοτεχνικό διαγωνισμό συγγραφής ιστορίας. Ήταν μια αρκετά ενδιαφέρουσα εμπειρία.