Προς τη σταδιακή ενσωμάτωση λογοτεχνικών κειμένων στην τάξη των γαλλικών ως δεύτερη ξένη γλώσσα

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository of the Hellenic Open University
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Thesis (EN)

2017 (EN)
The integration of texts of literature in the primary school
Προς τη σταδιακή ενσωμάτωση λογοτεχνικών κειμένων στην τάξη των γαλλικών ως δεύτερη ξένη γλώσσα

Νταβαρίνου, Αγγελική

Κάκαρη, Διαμάντω
Πατεράκη, Όλγα

During this master, we tried to create a relationship between our students and ltterature. We read and elaborated a myth of Fontaine with our class of primary school. Also, we took part in the first competition of writing. It was a really interesting experience.
Στην παρούσα διπλωματική εργασία προσπαθήσαμε να φέρουμε τα παιδιά σε μια πρώτη επαφή με τη γαλλική λογοτέχνια. Με την τάξη της ε'δημοτικού μελετήσαμε και αναλύσαμε έναν μύθο του Fontaine και πήραμε μέρος στον πρώτο παιδικό λογοτεχνικό διαγωνισμό συγγραφής ιστορίας. Ήταν μια αρκετά ενδιαφέρουσα εμπειρία.
πίνακες, εικόνες

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Λογοτεχνια
litterature

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
Hellenic Open University (EN)

French

2017-10-17T05:29:10Z
2017-09-30


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
12
124



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)