Assessing quality management and risk analysis in managing overdue debts of a credit institution in correlation with the requirements of the standard ISO 9001

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Αξιολόγηση Διαχείρισης Ποιότητας και Ανάλυσης Κινδύνου στη Διαχείριση Ληξιπρόθεσμων Απαιτήσεων ενός Πιστωτικού Ιδρύματος και Συσχέτιση με τις Απαιτήσεις του Προτύπου ISO 9001
Assessing quality management and risk analysis in managing overdue debts of a credit institution in correlation with the requirements of the standard ISO 9001

Μπαξεβάνη, Σουζάνα

Παπαδάκης, Ιωάννης
Μπεσέρης, Γεώργιος

Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αξιολογήσει τις ενέργειες που οφείλει να πραγματοποιεί ένα πιστωτικό ίδρυμα προκειμένου να εισαγάγει τη φιλοσοφία της ποιότητας στη διαχείριση των ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων. Σε ένα βεβαρημένο οικονομικό περιβάλλον όπου έχουν αυξηθεί δραματικά οι ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις των πιστωτικών ιδρυμάτων καθώς και οι νόμοι, φορείς και εποπτικές αρχές που ασχολούνται με τη διαχείριση των ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων, είναι μείζονος σημασίας η διαχείριση της ποιότητας στη συγκεκριμένη υπηρεσία και η ανάλυση του κινδύνου από τα ίδια τα πιστωτικά ιδρύματα. Στόχος της εργασίας είναι να μελετήσει σε θεωρητικό επίπεδο τη διαχείριση της ποιότητας αναλύοντας τις βασικές αρχές της.
The purpose of this diploma thesis is to evaluate the actions that a credit institution must undertake in order to introduce quality philosophy into the management of overdue claims. In a severe economic environment where credit institutions' overdue receivables, as well as the laws, institutions and supervisory authorities dealing with the management of overdue receivables, have dramatically increased, it is of utmost importance to manage quality in the service concerned and to analyze risk from Credit institutions themselves. The aim of the thesis is to study theoretical level of quality management by analyzing its basic principles.
Περιέχει: εικόνες, σχήματα και πίνακες

Διπλωματική Εργασία / Thesis

κίνδυνος
ποιότητα
ISO 9001
ISO 31000
risk
διαχείριση ληξιπροθέσμων απαιτήσεων
management of overdue receivables
quality


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2017-11-01T07:09:09Z
2017-09-23


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

0
115
27




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.