Human Resources Management and the contribution of Emotional Intelligence in the Sector of Modern Digital Bank Services, with a special focus on the Growth of Bank Trust and on improvements of Interactivity in the Sector of Bank Product Markets.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Η Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων και η συμβολή της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον των Ψηφιακών Τραπεζικών Πωλήσεων, με έμφαση στην ανάπτυξη της Τραπεζικής Εμπιστοσύνης και βελτίωσης της Διάδρασης στον τομέα Πωλήσεων Τραπεζικών Προϊόντων.
Human Resources Management and the contribution of Emotional Intelligence in the Sector of Modern Digital Bank Services, with a special focus on the Growth of Bank Trust and on improvements of Interactivity in the Sector of Bank Product Markets.

Κατσίλα, Ουρανία

Λοϊζος, Κωνσταντίνος

Οι σύγχρονες τραπεζικές συναλλαγές χαρακτηρίζονται από την προσπάθεια για πλήρη μετάβαση στις Ψηφιακές Υπηρεσίες, μέσω επίτευξης πλήρους Διαδραστικού Περιβάλλοντος. Η έως τώρα πρόοδος πέτυχε τη μείωση φόρτου εργασίας και την αύξηση της προσβασιμότητας των τραπεζικών προϊόντων. Ωστόσο, δεν έχει επέλθει αισθητή αύξηση της Τραπεζικής Εμπιστοσύνης, η οποία συνδέεται με την υιοθέτηση των νέων πρακτικών. Η παρούσα μελέτη προσεγγίζει το ζήτημα της εφαρμογής της Θεωρίας Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων και των πρακτικών της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην προσπάθεια προσέλκυσης και επαύξησης της εμπιστοσύνης των πελατών των Τραπεζικών Οίκων. Διερευνά το πολύ σημαντικό και συνεχώς εξελισσόμενο πεδίο των διαδραστικών ψηφιακών πωλήσεων τραπεζικών προϊόντων, όπως αυτό δύναται να διαμορφωθεί μέσω της υιοθέτησης τεχνικών και πρακτικών Συναισθηματικής Νοημοσύνης. Επιπλέον διερευνά την αντίστοιχη βελτίωση των προϊόντων και την αποδοχή τους από τους καταναλωτές Ψηφιακών Υπηρεσιών, εξαιτίας της υιοθέτησης των συμπερασμάτων της Συναισθηματικής Νοημοσύνης επί αυτών. Η εξέταση της θεώρησης των τραπεζικών υπαλλήλων επί του ζητήματος, παρέχει μια διαφωτιστική ματιά στις εσωτερικές διεργασίες που οδηγούν στην ισχυροποίηση των δομών Τραπεζικής Εμπιστοσύνης, αλλά και σε αυτές που βοηθούν καινοτόμες ιδέες να προωθηθούν και στο τέλος να υιοθετηθούν ως νέα Ψηφιακά Προϊόντα. Η έρευνα στηρίχθηκε σε βιβλιογραφική και επιτόπια αναζήτηση των εξελίξεων στις Ψηφιακές Υπηρεσίες των Τραπεζών στην Ευρώπη και στις Η.Π.Α., καθώς και σε ερωτηματολόγια τα οποία απευθύνθηκαν σε υπαλλήλους και πελάτες Τραπεζών.
Περιέχει διαγράμματα, εικόνες, σχήματα και πίνακες.
Modern Bank transactions are mainly characterized by the effort to make a complete transition to Digital Services with the utmost goal being a perfect and thorough interactive Environment. Up to now the evolution has been focused on decreasing workload and increasing the accessibility of Bank Services. Despite the introduction of new practices, there has never been a sensible increase of Bank Trust with them. Our study approaches the efforts of increasing Bank Trust via the Human Factor Theory and especially the practices of Emotional Intelligence. We review the continuously improving area of Digital Interactive Bank Services and how the associated practices could be reformed with the help of technicians procedures related to the science of Emotional Intelligence. Furthermore, we scan the improvements to the services and how these improvements are accepted by the Digital Consumers. Especially we concentrate on the aftermaths, closely related to the Emotional Intelligence. We investigate the view and opinions of the bank employees on the specific subject. Their insight offers an illuminating processes leading towards the reinforcement of Bank Trust structures, as well as, towards the introduction of innovative ideas with the goal of new groundbreaking Digital Services. Our research is based on bibliographic analysis of the European and U.S Bank Sector. It is further enhanced by the statistical data retrieved from questionnaires addressed respectively to Bank employees, as well as, Consumers of Digital Services

Διπλωματική Εργασία / Dissertation

Συναισθηματική Νοημοσύνη
Τραπεζική Εμπιστοσύνη
Ψηφιακές Συναλλαγές


Ελληνική γλώσσα

2018-05-13
2018-05-21T11:49:45Z


Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

99
11
2




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.