Στη προσπάθεια για ανάδειξη των λαογραφικών ζητημάτων αλλά και των ζητημάτων που απασχολούν τον κλάδο της εκπαίδευσης ενηλίκων, συντάχθηκε η παρούσα διπλωματική εργασία. Μέσα από σχετική έρευνα στα δύο αυτά πεδία αναζήτησης διαπιστώθηκε ότι κρίνεται σκόπιμο να ερευνηθεί η σχέση που έχει η εκμάθηση ελληνικών παραδοσιακών χορών στη διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς, υπό το πρίσμα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
Σημαντικό ρόλο στην ολοκλήρωσή της και στην ανάδειξη των παραπάνω ζητημάτων, έπαιξε η εφαρμογή μιας νέας μεθόδου διδασκαλίας της επονομαζόμενης Αναγνώριση, Αποδοχή, Αναθεώρηση της Αλήθειας ΑΑΑΑ της Γεωργίας Μέγα, η οποία ενισχύει την μετασχηματίζουσα μάθηση, καθώς μέσα από τον ορθολογικό διάλογο και την κριτική σκέψη, ο εκπαιδευόμενος αναθεωρεί τη δική του πρώτη αλήθεια.
Η έρευνα υλοποιήθηκε σε δύο πολιτιστικούς συλλόγους του Δήμου Χαλανδρίου, στο Ίδρυμα Ζήση και στον πολιτιστικό σύλλογο «Αργώ».
Περιέχει: πίνακες, εικόνες
Trying to highlight the folklore issues and the issues that concern the adult education sector, we create this research. Through investigation on these two search fields we would like to investigate the relationship of learning Greek traditional dances in conservation of Cultural Heritage, in the light of adult education.
An important role in completing and highlighting the above issues was the implementation of a new method of teaching, named, NART, which strengthens transformative learning, as through rational dialogue and critical thinking, the person revises his own first truth.
The research was carried out in two cultural associations of the Municipality of Halandri, the “Idrima Zisi” and the cultural association "Argo".