Εύκολα θέματα για τους υποψηφίους

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Άρθρο (EL)

2011 (EL)

Εύκολα θέματα για τους υποψηφίους

ΛΑΚΑΣΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

Εύκολα θέματα για τους υποψηφίους To Διαδίκτυο και n διάδοση της γνώσης, αντικείμενο της έκθεσης στην πρεμιέρα των Πανελλαδικών Του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΛΑΣΚΑΣΑ Ιδέες για τρόπουε αξιοποίησα του Διαδικτύου στην εκπαιδευτική διαδικασία θα μπορούσαν να συλλέξουν οι αρμόδιοι του υπουργείου Παιδεία5 από του s μαθητέ5 που διεκδικούν μία θέση στα ΑΕΙ. Χθες, παραδοσιακά με το μάθημα τα Νεοελληνική$ Γλώσoas άνοιξε n αυλαία των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων για tous 95.000 unoijincpious ημερησίων και εσπερινών Γενικών Λυ- Δόθηκαν προς επεξεργασία διασκευασμένα άρθρα των συντακτών της «Κ», Πάσχου Μανδραβέλη και Μαριάννας Τζιαντζή. κείων. Μάλιστα, οι εξετάσει είχαν έντονη τη σφραγίδα τα «Καθημερινή5» καθώε, στο πλαίσιο τα Εκθεσα, δόθηκαν npos επεξεργασία διασκευασμένα άρθρα του αρθρογράφου τα εφημερίδα$ Πάσχου Μανδραβέλη (otous unoijincpious των ημερησίων Λυκείων) και τα συντάlapias τα εφημερίδα5 Mapiawas Τζιαντζή (otous υποψηφίουε των εσπερινών Λυκείων). Ειδικότερα, όσον αφορά την πολυπληθέστερη ομάδα των 92.259 υποψηφίων ημερησίων Λυκείων, που διεκδικούν 66.400 Θέσεΐ5 στα Ανοιξε n αυλαία των Πανελλαδικών Εξετάσεων Επιδόσεις των υποψηφίων στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας Γενικής Παιδείας 2010 2009 Ξεπέρασαν τη βάση Πάνω 1 *»65 από 18 m t t.t I Απθ αυτούς -> 76.132 τελειόφοιτοι νενικών λυκείων ΑΕΙ, στο πλαίσιο τα Εκθεσα ζητήθηκε να αναπτύξουν ns απόψε^ tous «σχετικά με z\s υπηρεσίε5 που προσφέρει το Διαδίκτυο στη διάδοση τα γνώσα, καθ&κ και του s τρόπουε με tous onoious μπορεί αυτό να αξιοποιηθεί δημιουργικά στο πλαίσιο του σχολεί- Σχεδόν 2.500 υποψήφιοι των εσπερινών λυκείων διεκδικούν περίπου 750 θέσεις ou», oncos ανέφερε το θέμα. Σύμφωνα με την ανακοίνωση τα Πανελλήνιαε Ενωσα Φιλολόγων (ΠΕΦ) τα θέματα ήταν γενικά εύκολα, εντό5 ύλα, διατυπωμένα με σαφήνεια, xcopis να λείπουν και υποερωτήσειε που ενδεχομένακ να δυσκόλεψαν tous μαθητέε (π. x. 1 C anolPolt01 JO.OO.J προηγούμενων n *~η τελειόφοιτοι 404 επαγγελματικών η καθημερινη στην περίληψη). Από την πλευρά τα, n φιλόλογο5 του εκπαιδευτικού ομίλου OPION-IdEF κ. Φανή Σταθοπούλου ανέφερε στην «Κ» ότι «χαρακτηριστικά του κειμένου ήταν n σαφήνεια, n καθαρότητα των νοημάτων και n εύληπτη γλώσσα. Οι γλωσσικέε ασκήσει και οι ερωτήσει ήταν απλές και raravomis. To θέμα τα Εκθεσα ήταν εύστοχο και ανταποκρινόταν στα ενδιαφέροντα των σύγχρονων νέων, που ζώντα$ σ' ένα σύμπαν υπερεπικοινωνία5 και κοινωνιims δικτύωσα καλούνται να εξοικειωθούν καθημερινά με us νέες επικοινωνία^ 6uvaTOinres και τεχνολογία εφαρμογέ5». Για tous περίπου 2.500 υποψηφίου των εσπερινών Λυκείων, που διεκδικούν περίπου 750 θέσε^, δόθηκε κείμενο τα Μαpmvvas Τζιαντζή, που αναφέρεται σε προβλήματα, σε διαπροσωπικό και κοινωνικό επίπεδο, από τη χρήση κινητού τηλεφώνου. Η ΠΕΦ έκρινε ότι τα θέματα δεν πρέπει να δυσκόλεψαν tous υποψηφίουε. Τέλθ5, επτά μέλη τα πανεπιστήμια!^ κοινότηταε έστειλαν επιστολή στην υπ. Παιδεία5 κ. Αννα Διαμαντοπούλου, εκφράζοvras τη διαφωνία tous για τη θέση τα Βιολογίαε στη νέα δομή του Λυκείου (οι μαθητέε θετικήε κατεύθυνσα από τη B' Λυκείου πρέπει να επιλέξουν ανάμεσα στην Πληροφορική και τη Βιολογία). Η επιστολή υπογράφεται από πέντε καθηγητέε του Παν. Κρήτα Αχιλλέα Γραβάνη, Γεώργιο Γραμματικάκη, Ελευθέριο Ζούρο, Αλέξη Καλοκαιρινό και Ελευθέριο Οικονόμου- τον Φώτη Καφάτο (Imperial College London) και τον Στέφανο Τραχανά, διευθυντή των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων Κρήτα.

ΑΡΘΡΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ


2011-05-13T07:25:00Z
2011-05-13


Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.