Ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στις ελληνικές γεωπονικές επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια του Covid-19

This item is provided by the institution :
Agricultural University of Athens   

Repository :
Digital Repository of Agricultural University of Athens   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Role of digital marketing in Greek agricultural businesses during Covid-19
Ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στις ελληνικές γεωπονικές επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια του Covid-19

Στάικου, Μαριλένα Χ.

Κλωνάρης, Ευστάθιος

Μεταπτυχιακή εργασία

2023-03-14
2024-01-15T02:00:50Z


Η παρούσα εργασία, εκπονήθηκε από την Στάικου Μαριλένα φοιτήτρια του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020-2022. Σκοπός της εργασίας αυτής, είναι να ερευνήσει τον ρόλο του ψηφιακού μάρκετινγκ κατά την διάρκεια της πανδημίας Covid-19 στις ελληνικές γεωπονικές επιχειρήσεις. Αρχικά, πραγματοποιείται βιβλιογραφική επισκόπηση όσον αφορά γενικότερα το ψηφιακό μάρκετινγκ. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται η μεθοδολογική προσέγγιση της διπλωματικής εργασίας, το ερευνητικό τμήμα της με τη σύνταξη του δομημένου ερωτηματολογίου καθώς και η μέθοδος στατιστικής επεξεργασίας που θα ακολουθήθηκε. Τέλος, περιγράφονται τα αποτελέσματα της ερευνάς που πραγματοποιήθηκε μέσω του στατιστικού προγράμματος SPSS.
This thesis was prepared by Staikou Marilena, a student at the Agricultural University of Athens, in the spring semester of the academic year 2020-2022. The purpose of this thesis is to investigate the role of digital marketing during the COVID-19 pandemic in Greek agronomic businesses. Initially, a literature review is conducted regarding digital marketing in general. In the third chapter, the methodological approach of the dissertation is mentioned, in its research department with the compilation of the structured questionnaire as well as in the method of statistical processing that we would follow. Finally, the results of the survey were conducted through the statistical program SPSS.


Covid-19
Agricultural business
Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Γεωπονικές επιχειρήσεις
Digital Marketing

Greek

ΓΠΑ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)