Διαφοροποιημένη γλωσσική διδασκαλία με ψηφιακά μέσα: Η περίπτωση της «Αντεστραμμένης Τάξης»

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διαφοροποιημένη γλωσσική διδασκαλία με ψηφιακά μέσα: Η περίπτωση της «Αντεστραμμένης Τάξης» (EL)

Στρεπέλια, Ιωάννα
Κόκκινος, Θεόδωρος
Γάκης, Παναγιώτης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο από Ομότιμους Αξιολογητές (EL)

2023-09-30


Λόγω του μεγάλου εύρους των μαθησιακών δυνατοτήτων στο σύγχρονο σχολείο η διαφοροποιημένη διδασκαλία κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική για την υποστήριξη όλων των μαθητών. Παράλληλα, η εκπαιδευτική τεχνολογία διαδραματίζει έναν σημαντικό ρόλο στην οργάνωση της διδακτικής-μαθησιακής διαδικασίας γενικότερα αλλά και της διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της επιρροής που έχει η Αντεστραμμένη Τάξη στο ψηφιακά διαφοροποιημένο μαθησιακό περιβάλλον σε τάξεις μεικτών ικανοτήτων στο γλωσσικό μάθημα. Το δείγμα των συμμετεχόντων ήταν μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Ν = 40), οι οποίοι χωρίστηκαν σε δύο ομάδες (παρέμβασης και ελέγχου). Εφαρμόστηκε διαφοροποιημένη διδασκαλία και στις δύο ομάδες, αλλά μόνο η ομάδα παρέμβασης εργάστηκε στο πλαίσιο της «αντεστραμμένης τάξης». Από τα ευρήματα της μελέτης προέκυψε ότι η αντεστραμμένη τάξη δε φαίνεται να συμβάλλει σημαντικά στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος, ενώ φαίνεται να υποστηρίζει περισσότερο τους μαθητές μέτριας μαθησιακής ετοιμότητας. (EL)


διδακτική της νεοελληνικής γλώσσας (EL)
διαφοροποιημένη διδασκαλία (EL)
αντεστραμμένη τάξη (EL)

Ελληνική γλώσσα

Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογικών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση – ΕΤΠΕ (EL)


Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση; 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»; 0483-0494 (EL)
Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση; 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»; 0483-0494 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2023 Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.