ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΜΒΑΔΩΝ. Ο ΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΕΜΒΑΔΩΝ Α) ΔΥΟ ΟΜΟΙΩΝ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Β) ΔΥΟ ΤΡΙΓΩΝΩΝ ΠΟΥ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΗ Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΜΕ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΜΒΑΔΩΝ. Ο ΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΕΜΒΑΔΩΝ Α) ΔΥΟ ΟΜΟΙΩΝ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Β) ΔΥΟ ΤΡΙΓΩΝΩΝ ΠΟΥ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΗ Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΜΕ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ. (EL)

Νικολουδάκης, Μανόλης
Ιωάννου, Στέλιος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο από Ομότιμους Αξιολογητές (EL)

2025-04-27


Η δραστηριότητα έχει σκοπό την αντιμετώπιση ενός πραγματικού προβλήματος μετη βοήθεια του μαθηματικού λογισμικού ''The Geometer's Sketchpad". Οι μαθητές /τριεςθα οδηγηθούν μέσω του προβλήματος και με τη βοήθεια του λογισμικού να εικάσουν καιστη συνέχεια να πιστοποιήσουν και να γενικεύσουν τα θεωρήματα : 1ο) Ο λόγος των εμβαδών δύο ομοίων τριγώνων / πολυγώνων ισούται με τοτετράγωνο του λόγου ομοιότητάς τους και 2ο) Ο λόγος των εμβαδών δύο τριγώνων που μία γωνία του ενός είναι ίση ήπαραπληρωματική με μία γωνία του άλλου ισούται με το λόγο των γινομένων τωνπλευρών που περιέχουν τις γωνίες αυτές. (EL)


λογισμικό (EL)
Computer (EL)
πιστοποίηση (EL)
εικασία (EL)
ευρετικό εργαλείο (EL)
οπτικοποίηση direct manipulation (EL)

Ελληνική γλώσσα

Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογικών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση – ΕΤΠΕ (EL)


Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση; 2ο Συνέδριο Σύρου στις ΤΠΕ; 378-385 (EL)
Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση; 2ο Συνέδριο Σύρου στις ΤΠΕ; 378-385 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2024 Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.