Οι ερευνητές πραγματοποίησαν μια ανασκόπηση της βιβλιογραφίας για τις αντιλήψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών για την ένταξη των μαθητών/ριών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ). Για να βρουν τις σχετικές με το θέμα έρευνες διεξήγαγαν αναζήτηση στις βάσεις δεδομένων ERIC, PsychLIT, EBSCO, Medline, και PubMed με τις λέξεις-κλειδιά «Εκπαιδευτικοί», «Αντιλήψεις», «Στάσεις», και «Παιδιά με Αυτισμό». Από την αναζήτηση βρέθηκαν 55 ερευνητικά άρθρα, μεταπτυχιακές και διδακτορικές διατριβές σχετικά με το θέμα τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών έχει περιορισμένη ή ανεπαρκή γνώση και βασικές παρανοήσεις σχετικά με τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Επίσης, οι εκπαιδευτικοί είχαν αρνητικές στάσεις απέναντι στην ένταξη των μαθητών/ριών με αυτισμό. Από την άλλη πλευρά, λιγότεροι/ες εκπαιδευτικοί φάνηκε ότι έχουν θετικές στάσεις στην ένταξη αυτών των μαθητών/ριών. Ένα μεγάλο ποσοστό των εκπαιδευτικών φάνηκε να έχει διαφορετικές στάσεις/απόψεις για τον αυτισμό. Επιπλέον, η ανασκόπηση έδειξε ότι μερικοί/ές εκπαιδευτικοί τείνουν να έχουν ουδέτερες στάσεις προς την ένταξη αυτής της ομάδας μαθητών/ριών. Επιπλέον, αρκετοί/ές εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται τους/τις μαθητές/ριες με αυτισμό διαφορετικά από τους/τις τυπικά αναπτυσσόμενους/ες μαθητές/τριες. Η έρευνα αυτή υποδεικνύει ότι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να λάβουν περισσότερη κατάρτιση για τον αυτισμό και τις αποτελεσματικές εκπαιδευτικές πρακτικές για αυτούς/ές τους/τις μαθητές/ριες. Με αυτόν τον τρόπο, οι ίδιοι/ες θα αναπτύξουν θετικές στάσεις προς την εκπαιδευτική ένταξη αυτών των μαθητών/ριών.
(EL)
The researchers conducted a literature review of teachers’ perceptions and attitudes on the inclusive education of students with Autism Spectrum Disorders (ASD). Research was conducted in ERIC, PsychLIT, EBSCO, Medline, and PubMed in order to find the relevant literature, using the following keywords “Teachers”, “Perceptions”, “Attitudes”, “Children with Autism”. From the search, 55 relevant research articles and dissertations were found. Results indicated that the majority of the teachers have limited or inadequate knowledge and basic misconceptions about ASD. They also have negative attitudes on the inclusive education of these students. On the other hand, few teachers have positive attitudes towards the integration of autistic pupils. A sufficient percentage of teachers have different attitudes/views on ASD. Additionally, this review revealed that some teachers hold neutral attitudes on the integration of these pupils. Furthermore, several educators perceive students with autism differently from typical students. This review suggests that teachers should receive more training on autism and the effective educational practices for these students. In this way, they will develop positive attitudes towards autistic children’s educational integration.positive attitudes towards the educational integration of students with autism.
(EN)