Γνωρίζοντας την πόλη μέσα από το παιχνίδι- μία διαδραστική, βιωματική διαδρομή στην Νέα Χώρα Χανίων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πολυτεχνείο Κρήτης   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πολυτεχνείου Κρήτης   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Γνωρίζοντας την πόλη μέσα από το παιχνίδι- μία διαδραστική, βιωματική διαδρομή στην Νέα Χώρα Χανίων (EL)
Discovering the city through a game: An interactive, immersive journey in Nea Chora, Chania (EN)

Ζαμκοτσιαν Μαριο (EL)
Κωνσταντινιδης Αιας-Περικλης (EL)
Konstantinidis Aias-Periklis (EN)
Zamkotsian Mario (EN)

Ουγγρινης Κωνσταντινος-Αλκετας (EL)
Καραγιαννη Αννα (EL)
Κακαβας Σπυριδων (EL)
Ouggrinis Konstantinos-Alketas (EN)
Karagianni Anna (EN)
Kakavas Spyridon (EN)

bachelorThesis

2024


Με αφορμη την έντονη τουριστικοποίηση και την πυκνότητα της παλιας πολης κατα την διάρκεια των θερινών μηνών, σε μια προσπάθεια αποσυμπίεσης της,σχεδιάστηκε μια διαδραστική διαδρομή με την βοήθεια της μεικτής πραγματικότητας που, μέσα από την εξιστόρηση και την προσπαθεια επιλυσης μιας δολοφονίας , ο Νιώλος ταξιδεύει τους παίκτες σε ενα περίπατο στην Νέα Χώρα. Οι παίκτες καλούνται να λύσουν γρίφους, να βρουν τα κλειδιά και να αποκαλύψουν τα μυστήρια των σπιτιών ακολουθώντας τα στοιχεία που τους προσφέρονται και να μάθουν πως και γιατί σκοτώθηκε ο Νιώλος. Η ιστορία διαδραματίζεται στις αρχές το 20ου αιώνα και για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκαν ερειπωμένες κατοικίες που ανασχεδιαστικαν σε escape room, χώροι με έντονη ιστορική σημασία στην πόλη αλλά και περάσματα από σύγχρονα διαμορφωμένα σημεία, όλα με την βοήθεια της Μικτής πραγματικότητας. Έτσι, ο επισκέπτης εχει την δυνατότητα να περιηγηθεί στην περιοχή, να δει νέα και παλιά σημεία ενδιαφέροντος και να διασκεδάσει μαθαίνοντας την πόλη. (EL)
Due to the intense tourist activity and density of the old town during the summer months, an interactive route was designed as an effort to alleviate this, using mixed reality. Through the narration and attempt to solve a murder, players are guided by Niolos on a walk through Nea Chora. Players are tasked with solving riddles, finding keys, and uncovering the mysteries of the houses by following the clues provided to them, while also learning how and why Niolos was killed. The story takes place in the early 20th century, and for this purpose, ruined houses were redesigned as escape rooms, spaces of significant historical importance in the city, as well as modernized areas, all with the help of mixed reality. Thus, visitors have the opportunity to explore the area, discover new and old points of interest, and enjoy themselves while learning. (EN)


Μικτή πραγματικότητα (EL)
Escape Room,Μικτή Πραγματικότητα (EL)
Παιχνίδι στην πόλη (EL)

Ελληνική γλώσσα

Πολυτεχνείο Κρήτης (EL)
Πολυτεχνείο Κρήτης::Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών (EL)
Technical University of Crete (EN)
Technical University of Crete::School of Architecture (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.