Διερεύνηση διανοίξεως υπόγειων έργων στάθμευσης οχημάτων και δίδυμων οδικών σηράγγων στα Χανιά

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πολυτεχνείου Κρήτης
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)

Διερεύνηση διανοίξεως υπόγειων έργων στάθμευσης οχημάτων και δίδυμων οδικών σηράγγων στα Χανιά (EL)

Χρονοπουλου Αθηνα (EL)
Chronopoulou Athina (EN)

Εξαδακτυλος Γεωργιος (EL)
Βαφειδης Αντωνιος (EL)
Πολυτεχνείο Κρήτης (EL)
Διμελλη Δεσποινα (EL)
Λιολιος Παντελης (EL)
Vafeidis Antonios (EN)
Technical University of Crete (EN)
Liolios Pantelis (EN)
Dimelli Despoina (EN)
Exadaktylos Georgios (EN)

Στόχος της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι η αναγνωριστική διερεύνηση κατασκευής δυο υπόγειων χώρων στάθμευσης και δυο οδικών σηράγγων και την μεταξύ των σύνδεση, για τη σημαντικότατη μείωση του κυκλοφοριακού φορτίου και των σταθμευμένων αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης των Χανίων. Αφού γίνεται καταρχάς η σύντομη πολεοδομική περιγραφή της πόλης και αξιολογούνται οι έως σήμερα γεωτεχνικές έρευνες στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου της πόλης, εν συνεχεία προτείνεται ο σχεδιασμός των ως άνω υπογείων έργων που θα κατασκευασθούν κυρίως εντός του βραχώδους υποβάθρου και κάτω από τον ορίζοντα πάνω από τον οποίο υπάρχουν αρχαιολογικά ευρήματα. Η μέθοδος κατασκευής των δύο οδικών σηράγγων που θα αποσυμφορήσουν το κέντρο της πόλης απ την οδική κυκλοφορία, προτείνεται να είναι η κλασσική μέθοδος κατασκευής σηράγγων ή όπως συνήθως αποκαλείται η Νέα Αυστριακή Μέθοδος κατασκευής σηράγγων (ΝΑΤΜ) η οποία θα γίνει με μηχανικά μέσα και ήπιο τρόπο εκσκαφής. Επίσης, οι δυο υπόγειοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων συνολικής χωρητικότητας 526 θέσεων, θα κατασκευασθούν με τη μέθοδο των σκυροδετημένων θαλάμων και στύλων πετρώματος και με όρυξη των υπογείων με μηχανικά μέσα. Oι στύλοι – όπως άλλωστε και οι σήραγγες - θα σκυροδετηθούν με οπλισμένο σκυρόδεμα που θα τους προσδώσει την στατική των επάρκεια ενώ η αποφυγή καθιζήσεων στην επιφάνεια θα αποφευχθεί με το μικρό βήμα προχώρησης όλων των έργων. Ένα τέτοιο έργο, θα μπορούσε να χρηματοδοτηθεί στο μέλλον αφού μελετηθούν ενδελεχώς(α) τα ευρήματα νέων γεωτεχνικών ερευνών του υπεδάφους, (β) η στατική επάρκεια των υπόγειων έργων, (γ) το κυκλοφοριακό φορτίο κ.λπ., και (δ) το κόστος, με ένα σχήμα τύπου PublicPrivateProject (PPP). (EL)

bachelorThesis

Υπόγειοι χώροι στάθμευσης (EL)
Θάλαμοι και στύλοι (EL)
Σήραγγες (EL)
Highway tunnels,Road tunnels,tunnels,highway tunnels,road tunnels (EN)
Automobiles--Parking,Parking, Automobile,automobile parking,automobiles parking,parking automobile (EN)
NATM (EN)


Ελληνική γλώσσα

2014


Πολυτεχνείο Κρήτης::Σχολή Μηχανικών Ορυκτών Πόρων (EL)
Technical University of Crete::School of Mineral Resources Engineering (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.