Το θέατρο-ντοκουμέντο ως μέσο ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών απέναντι σε ρατσιστικά φαινόμενα

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση   

Αποθετήριο :
Εκπαίδευση και Θέατρο  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το θέατρο-ντοκουμέντο ως μέσο ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών απέναντι σε ρατσιστικά φαινόμενα (EL)
Documentary theatre as a means of raising awareness of racist phenomena among teachers (EN)

Vassilopoulos, Panos

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο που έχει περάσει από ομότιμη αξιολόγηση (EL)
Peer reviewed article (EN)

2023-12-21


Το άρθρο αναφέρεται σε μελέτη περίπτωσης που σχετίζεται με την επίδραση του θεάτρου-ντοκουμέντο στις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών και στις πιθανές επιρροές και αλλαγές στη συμπεριφορά τους, ως αποτέλεσμα της ευαισθητοποίησής τους απέναντι σε ζητήματα ρατσισμού. Στη μελέτη περιλαμβάνεται έρευνα-δράση που πραγματοποιήθηκε το διδακτικό έτος 2021-2022 σε μια σειρά βιωματικών εργαστηρίων, στα οποία περιλαμβάνονταν αντίστοιχα θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα. Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στην έρευνα υπηρετούσαν σε σχολεία της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Αιγιαλείας Αχαΐας. Τα μέλη της ομάδας, αξιοποίησαν αυθεντικές πηγές, πραγματικά γεγονότα και προσωπικές μαρτυρίες για την προσέγγιση διάφορων μορφών διακρίσεων και ρατσιστικών συμπεριφορών. (EL)
This article reports on a case study related to the impact of documentary theatre on teachers’ perceptions and the possible influences on and changes in their behaviour as a result of raising their awareness of racism issues. The study includes action research conducted in the school year 2021–2022 in a series of experiential workshops involving theatre in education programmes. The teachers who participated in the research served in schools of primary and secondary education in the municipality of Aigialeia in the region of Achaia, Peloponnese. Group members used primary sources, real events and personal testimonies to approach various forms of discrimination and racist behaviour. (EN)


θέατρο-ντοκουμέντο (EL)
διαπολιτισμική εκπαίδευση (EL)
ταυτότητα (EL)
ετερότητα (EL)
ρατσισμός (EL)
documentary theatre (EN)
racism (EN)
intercultural education (EN)
identity (EN)
otherness (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

Πανελλήνιο ΔΙΚΤΥΟ για το ΘΕΑΤΡΟ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (EN)


2945-2058
1109-821X
Εκπαίδευση & Θέατρο; Τόμ. 24 (2023); 32-43 (EL)
Education & Theatre; Vol. 24 (2023); 32-43 (EN)

Copyright (c) 2023 Education @ Theatre (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.