The contribution of drama to the in-service training of teachers on human rights education: Dissertation synopsis

This item is provided by the institution :
Hellenic Theatre/Drama & Education Network   

Repository :
Education & Theatre Journal  | ΕΚΤ eJournals   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η συμβολή του θεατροπαιδαγωγικού εργαστηρίου στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε ζητήματα εκπαίδευσης στα ανθρώπινα δικαιώματα.: Παρουσιάσεις Διδακτορικών Διατριβών (EL)
The contribution of drama to the in-service training of teachers on human rights education: Dissertation synopsis (EN)

Choleva, Nassia

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο που έχει περάσει από αξιολόγηση της Συντακτικής Επιτροπής (EL)
Editorial Board Reviewed Article (EN)

2023-12-28


Η διδακτορική διατριβή πραγματοποιήθηκε στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με επιβλέποντα τον Αντώνη Λενακάκη (Αναπληρωτή Καθηγητή στο ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ) και μέλη της Τριμελούς Συμβουλευτικής Επιτροπής τον Αργύρη Κυρίδη (Καθηγητή στο ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ) και τον Κώστα Μάγο (Αναπληρωτή Καθηγητή στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας). Παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2022. (EL)
The doctoral dissertation was carried out at the School of Early Childhood Education (SECEd) of the Aristotle University of Thessaloniki (AUTh), Greece, under the supervision of Antonis Lenakakis (Associate Professor at SECEd, AUTh), with Argyris Kyridis (Professor at SECEd, AUTh) and Kostas Magos (Associate Professor at the Department of Early Childhood Education, University of Thessaly) as members of the three-member Advisory Committee. It was publicly defended in July 2022. (EN)


παρουσίαση διδακτορικής διατριβής (EL)
PhD Thesis synopsis (EN)

Greek
English

Πανελλήνιο ΔΙΚΤΥΟ για το ΘΕΑΤΡΟ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (EN)


2945-2058
1109-821X
Εκπαίδευση & Θέατρο; Τόμ. 24 (2023); 110-111 (EL)
Education & Theatre; Vol. 24 (2023); 110-111 (EN)

Copyright (c) 2023 Education @ Theatre (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)