Διά ζώσης και εξ αποστάσεως θεατροπαιδαγωγικές παρεμβάσεις σε δίγλωσσους μαθητικούς πληθυσμούς: εφαρμογή μεικτής μεθοδολογίας για τον αναγνωστικό εγγραμματισμό και τη διαχείριση των μαθησιακών δυσκολιών

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διά ζώσης και εξ αποστάσεως θεατροπαιδαγωγικές παρεμβάσεις σε δίγλωσσους μαθητικούς πληθυσμούς: εφαρμογή μεικτής μεθοδολογίας για τον αναγνωστικό εγγραμματισμό και τη διαχείριση των μαθησιακών δυσκολιών (EL)
In-person and online drama-based interventions for emergent bilingual student populations: application of a mixed methods research for reading literacy and the management of learning difficulties (EN)

Mastrothanasis, Konstantinos

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο που έχει περάσει από αξιολόγηση της Συντακτικής Επιτροπής (EL)
Editorial Board Reviewed Article (EN)

2024-12-28



διγλωσσία (EL)
εξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
θέατρο στην εκπαίδευση (EL)
διδακτική της ανάγνωσης (EL)
θεατροπαιδαγωγική μέθοδος (EL)
μαθησιακές δυσκολίες (EL)
theatre pedagogy (EN)
learning difficulties (EN)
theatre in education (EN)
distance education (EN)
reading instruction (EN)
bilingualism (EN)

Greek
English

Πανελλήνιο ΔΙΚΤΥΟ για το ΘΕΑΤΡΟ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (EN)


2945-2058
1109-821X
Εκπαίδευση & Θέατρο; Τόμ. 25 (2024): Εκπαίδευση & Θέατρο; 88-89 (EL)
Education & Theatre; Vol. 25 (2024): Education & Theatre; 88-89 (EN)

Copyright (c) 2025 Education & Theatre (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)