In-person and online drama-based interventions for emergent bilingual student populations: application of a mixed methods research for reading literacy and the management of learning difficulties

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Hellenic Theatre/Drama & Education Network   

Αποθετήριο :
Education & Theatre Journal  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διά ζώσης και εξ αποστάσεως θεατροπαιδαγωγικές παρεμβάσεις σε δίγλωσσους μαθητικούς πληθυσμούς: εφαρμογή μεικτής μεθοδολογίας για τον αναγνωστικό εγγραμματισμό και τη διαχείριση των μαθησιακών δυσκολιών (EL)
In-person and online drama-based interventions for emergent bilingual student populations: application of a mixed methods research for reading literacy and the management of learning difficulties (EN)

Mastrothanasis, Konstantinos

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο που έχει περάσει από αξιολόγηση της Συντακτικής Επιτροπής (EL)
Editorial Board Reviewed Article (EN)

2024-12-28



διγλωσσία (EL)
εξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
θέατρο στην εκπαίδευση (EL)
διδακτική της ανάγνωσης (EL)
θεατροπαιδαγωγική μέθοδος (EL)
μαθησιακές δυσκολίες (EL)
theatre pedagogy (EN)
learning difficulties (EN)
theatre in education (EN)
distance education (EN)
reading instruction (EN)
bilingualism (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

Πανελλήνιο ΔΙΚΤΥΟ για το ΘΕΑΤΡΟ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (EN)


2945-2058
1109-821X
Εκπαίδευση & Θέατρο; Τόμ. 25 (2024): Εκπαίδευση & Θέατρο; 88-89 (EL)
Education & Theatre; Vol. 25 (2024): Education & Theatre; 88-89 (EN)

Copyright (c) 2025 Education & Theatre (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.