Δια Βίου Μάθηση για την Ανάπτυξη, την Απασχόληση και την Κοινωνική Συνοχή: Πρακτικά Συνεδρίου, Βόλος, 31 Μαρτίου-2 Απριλίου 2006

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2006 (EL)

Δια Βίου Μάθηση για την Ανάπτυξη, την Απασχόληση και την Κοινωνική Συνοχή: Πρακτικά Συνεδρίου, Βόλος, 31 Μαρτίου-2 Απριλίου 2006

Ψυχογυιού, Ευαγγελία Ι.
Μπάτσου, Πετρούλα
Κουλουκτσής, Γιάννης
Ταμήλος, Μιχαήλ
Δανιήλ, Χρήστος
Καλδής, Παναγιώτης Ε.
Γεροστέργιου, Καλλιόπη
Καρασαββίδης, Ηλίας
Τσέργας, Νικόλαος
Σιμόπουλος, Γιώργος
Ιορδανίδης, Γεώργιος
Μητάκος, Δημήτριος
Μποζώνας, Αθανάσιος
Ψυχογυιός, Ιωάννης
Ρηγούτσου, Ελένη
Δεληγιάννης, Δημήτρης
Μάντη, Ειρήνη
Μπερερής, Πέτρος
Μουζάκης, Χαράλαμπος
Μπακάλη, Ολυμπία Θ.
Kalantzis, Mary
Παπαχριστόπουλος, Κωνσταντίνος
Σακελλάρη, Μ.
Kjellstrom, Sven
Τζουμάκα, Ε.
Ρέλλος, Νικόλαος
Τρέσσου, Ευαγγελία
Κατσάνη, Γεωργία
Κωστούλη, Τριανταφυλλιά
Κιηγμάς, Δημήτριος
Γαλάνη, Μαρία-Ελευθερία
Καραγεωργόπουλος, Χρήστος
Παπαβασιλείου-Αλεξίου, Ιωάννα
Χάϊτας, Χαράλαμπος
Αρβανίτη, Ευγενία
Μέργος, Γεώργιος
Κοντονή, Άννα
Κουτρούμπα, Κωνσταντίνα
Ζάρκος, Βασίλειος
Νικολάου, Νικόλαος
Κόνσολας, Μάνος
Μουζάκης, Διονύσης
Ντούλια, Θεοδώρα
Βερνίκος, Στυλιανός Γ.
Μαργαρίτης, Κωνσταντίνος
Ντόκος, Βασίλειος
Ρηγοπούλου-Σεραφείμ, Ευαγγελία
Αντωνιάδης, Θεόδωρος
Samuel, Lenia
Σιαφαρίκας, Παναγιώτης
Σιδηρόπουλος, Αναστάσιος
Λαζακίδου-Καφετζή, Γεωργία
Παπαϊωάννου, Χρήστος
Atanasova, Milka
Θεοδοσοπούλου, Μάρα
Καραντζόλα, Ελένη
Μπεζάτη, Θεοδώρα
Στουππή, Τσαμπίκα
Κόλλιας, Βασίλειος
Μαρμαρινός, Ι.
Φυτσιλή, Φώτης
Ρέππα, Αναστασία-Αθανασούλα-–
Δημητρούλη, Καλλιόπη
Τσιακατάρας, Θεόδωρος
Κουμπαρέλης, Ανάργυρος
Αϊδίνης, Αθανάσιος
Γιωτοπούλου, Αντιγόνη
Σοφός, Αλιβίζος
Ιωαννίδη, Βασιλική
Σολομωνίδου, Χριστίνα
Σδράλης, Αθανάσιος
Μέτης, Στέφανος
Μιχελής, Αθανάσιος
Ιντζίδης, Βαγγέλης
Μηλιτσόπουλος, Χρήστος
Τσαμαδιάς, Κωνσταντίνος
Ανάγνου, Ευάγγελος
Σιασιάκος, Κωνσταντίνος
Ρετάλης, Συμεών
Βλιάμος, Σπυρίδων
Πρίγκου, Αριστέα-
Θεμελή, Όλγα
Σταμπουλής, Μιλτιάδης
Γεωργιτσογιάννη, Ευαγγελία Ν.
Καβαδίας, Κωνσταντίνος
Κάρναβος, Δημήτρης
Καλογιάννη-Λόλα, Θεοδοσία
Γλαρούδη, Αναστασία
Νικολακάκη, Μαρία
Μάτος, Αναστάσιος
Μαργάρα, Θεοδώρα
Γιαγκούλης, Τρύφων
Νικόπουλος, Δημήτριος
Βερναδάκης, Γεώργιος
Παναγιώτη, Πρόντζας

340: Κορόμηλου, Ζωή Μουζάκης, Διονύσης Σωτηροπούλου, Βασιλική Τσέργας, Νικόλαος Χανής, Στέφανος

Η Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων(ΓΓΕΕ) και το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) της ΓΓΕΕ σχεδιάζουν, οργανώνουν και υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα στον τομέα της διά βίου μάθησης σε όλη τη χώρα. Μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων υλοποιείται από τα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων, τα οποία σύμφωνα με το νέο θεσμικό πλαίσιο (Ν. 3369/6-07-05) αποτελούν κρατικές δομές της ΓΓΕΕ/ΙΔΕΚΕ, το έργο των οποίων εντάσσεται στο Ε.Π.Ε.Α.E.Κ. II του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο. Στο πλαίσιο των δράσεων των Κέντρων Εκπαίδευσης Ενηλίκων πραγματοποιήθηκε πανελλήνιο επιστημονικό συνέδριο με διεθνή συμμετοχή στο Βόλο, από τις 3 Μαρτίου έως τις 2 Απριλίου 2006. Σκοπός του Συνεδρίου ήταν να δοθεί η δυνατότητα σε επιστήμονες και ερευνητικές ομάδες: • Να παρουσιάσουν τις νέες προσεγγίσεις στη διά βίου εκπαίδευση, την επιμόρφωση και την κατάρτιση ενηλίκων. • Να αναπτύξουν θέματα σχετικά με το ευρωπαϊκό και εθνικό σύστημα της διά βίου εκπαίδευσης, επιμόρφωσης και κατάρτισης ενηλίκων, συμπεριλαμβανομένων των τυπικών, μη τυπικών και άτυπων μορφών τους. • Να προτείνουν μεθοδολογίες για την αξιολόγηση του συστήματος εκπαίδευσης, των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, των παιδαγωγικών μεθόδων, των εκπαιδευτών και των εκπαιδευομένων, με στόχο τη διασφάλιση ποιότητας, την επικαιροποίηση και τη διάχυση της γνώσης. • Να προτείνουν μεθοδολογίες και προγράμματα για τη διά βίου εκπαίδευση, επιμόρφωση και κατάρτιση τόσο για το γενικό πληθυσμό όσο και για τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. • Να προτείνουν τρόπους σύνδεσης του συστήματος διά βίου μάθησης με άλλα συστήματα εκπαίδευσης. • Να προσδιορίσουν τη συμβολής της διά βίου μάθησης στην προώθηση της ανάπτυξης, της απασχόλησης και της κοινωνικής συνοχής. Μέσα από τις εισηγήσεις που παρατίθενται στην έκδοση αυτή, αναπτύχθηκαν θέματα σχετικά με την εξέλιξη της διά βίου μάθησης στην Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Αναπτύχθηκε σημαντικός προβληματισμός για τις θεωρίες της Εκπαίδευσης Ενηλίκων από τη συγκρότηση του επιστημονικού κλάδου μέχρι τις μέρες μας. Εκτενείς αναφορές έγιναν στις αρχές και τη φιλοσοφία της διά βίου μάθησης, διερευνήθηκε το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο και εξετάσθηκαν το καθεστώς και οι δυνατές πηγές χρηματοδότησης. Αναλυτικά παρουσιάστηκαν τα συστήματα διά βίου μάθησης στην Ελλάδα με συγκριτικές αναφορές σε Ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα. Η εμπειρία της Γενικής Γραμματείας Εκπαίδευσης Ενηλίκων, όσο και άλλων οργανισμών στον τομέα αυτό, παρουσιάστηκε μέσα από μια σειρά εισηγήσεων, οι οποίες δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για την έναρξη συστηματικού διαλόγου, με σκοπό τη γένεση εναλλακτικών συστημάτων επιμόρφωσης.

Text (Conference or workshop item )
Text

συνεδριακές εργασίες
εκπαίδευση ενηλίκων
ανθρώπινες σχέσεις
διαρκής εκπαίδευση
επαγγελματική εκπαίδευση
Ευρωπαϊκή Ένωση
ρατσισμός
κρατούμενος
μετανάστης
κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες
άνεργος
δημόσια εκπαίδευση
σωφρονιστικό ίδρυμα
αθίγγανος


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2006-04


GR




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.