Οδηγός Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share





Οδηγός Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

Αλευριάδου, Αναστασία
Βρυνιώτη, Καλλιόπη Π.
Σιβροπούλου-Θεοδοσιάδου, Ειρήνη
Κυρίδης, Αργύρης Γ.
Χρυσαφίδης, Κώστας

770: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ.
570: Πανταζής, Σπυρίδων Γκλιάου-Χριστοδούλου, Νικολέττα Κόπτσης, Αλέξανδρος Γουργιώτου, Ευθυμία Εξάρχου, Ανδρονίκη Κοντάκος, Αναστάσιος Μπερερής, Πέτρος Γκόβαρης, Χρήστος Μήνας, Αθανάσιος

Πρόκειται για έναν οδηγό για το ολοήμερο νηπιαγωγείο που επιχειρεί να προσφέρει στους/στις νηπιαγωγούς βασικές θεωρητικές αρχές και πρακτικές, που θα τους/τις διευκολύνουν στο καθημερινό εκπαιδευτικό τους έργο, στο πλαίσιο του σύγχρονου ολοήμερου νηπιαγωγείου. Εκπονήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος "Ολοήμερα Νηπιαγωγεία". Χωρίζεται σε τρεις ενότητες. Στην πρώτη ενότητα αναπτύσσεται ο θεσμός του ολοήμερου νηπιαγωγείου: τι είναι, ποιοι λόγοι το επέβαλαν, ποιος είναι ο σκοπός του, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του, το θεσμικό πλαίσιο, η συνεργασία των δύο νηπιαγωγών κ.ά. Στη δεύτερη ενότητα αναπτύσσεται το ζήτημα της συνεργασίας γονιών και εκπαιδευτικών στο ολοήμερο νηπιαγωγείο: ζητήματα και προκλήσεις, στρατηγικές επιτυχημένης επικοινωνίας και στήριξης της γονεϊκής συμμετοχής κ.ά. Στην τρίτη ενότητα αναπτύσσεται το ζήτημα της μετάβασης των νηπίων από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο: βιβλιογραφική ανασκόπηση, κριτήρια για μια επιτυχημένη μετάβαση, βασικές αρχές ενός προγράμματος επιτυχημένης μετάβασης, σχεδιασμός προγράμματος μετάβασης και συνεργασίας μεταξύ νηπιαγωγείου και δημοτικού σχολείου.

Text
Text (Guide)

νηπιαγωγείο
εκπαιδευτικός
παιδί
πρωτοβάθμια εκπαίδευση
παιδαγωγική μέθοδος
οικογένεια


Greek

2008





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)