Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων (Τάξη: Α΄): Γενικό Λύκειο

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων (Τάξη: Α΄): Γενικό Λύκειο

570: Φέρμελη, Γεωργία (Αξιολόγηση - Συντονίστρια) Ζαφειριάδης, Ηλίας (Αξιολόγηση) Καταρτζής, Ιωάννης (Αξιολόγηση) Πολύδωρος, Βασίλειος (Επιστημονική εποπτεία) Κοσμάτου, Αγγελική (Εκπόνηση) Σούλη, Αλεξάνδρα (Εκπόνηση)

Ο παρών «Οδηγός» του εκπαιδευτικού έχει γραφεί με σκοπό να υποστηρίξει τη διδασκαλία του μαθήματος «Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων» του νέου Προγράμματος Σπουδών της Α΄ Λυκείου. Προτείνει και ευελπιστεί να διευκολύνει και να εμπνεύσει τους εκπαιδευτικούς να σχεδιάσουν τη διδασκαλία τους. Με συγκεκριμένα παραδείγματα «Σχεδίων Μαθημάτων» και «Σχεδίων Εργασίας» επιχειρεί να συμβάλλει στην κατανόηση βασικών γεωλογικών εννοιών και εννοιών που σχετίζονται με τους φυσικούς πόρους καθώς επίσης και να συνδέσει τη γνώση με την καθημερινή ζωή και τα σύγχρονα περιβαλλοντικά ζητήματα με απώτερο σκοπό την ενεργοποίηση των μαθητών. Έμφαση δίνεται στην «πολυαισθητηριακή» διδασκαλία η οποία υποστηρίζει τους μαθητές και αυριανούς ενεργούς πολίτες να αποκτήσουν ένα ουσιαστικό σύνολο σύγχρονων γνώσεων σε συνδυασμό με το απαιτούμενο σύνολο δεξιοτήτων και στάσεων. Μέσα από τη διδασκαλία του μαθήματος επιδιώκεται: Η προαγωγή του επιστημονικού τρόπου εργασίας και σκέψης. Η ανάπτυξη του ενδιαφέροντος των μαθητών για τη γεωλογία και τη διαχείριση των φυσικών πόρων. Η διαμόρφωση ατόμων με ευαισθησία για τα σύγχρονα περιβαλλοντικά προβλήματα και την αειφόρο ανάπτυξη. Η ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης των μαθητών. Η καλλιέργεια κριτικής σκέψης και αναστοχαστικής διαχείρισης της γνώσης.

Text
Text (Guide)

γεωλογία
δευτεροβάθμια εκπαίδευση
πρόγραμμα διδασκαλίας
εκπαίδευση
φυσικοί πόροι
διαχείριση των πλουτοπαραγωγικών πόρων


Ελληνική γλώσσα

2015





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.