Διάρκεια Σπουδών: Μία κριτική προσέγγιση ενός μη δείκτη

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Report (EN)


Διάρκεια Σπουδών: Μία κριτική προσέγγιση ενός μη δείκτη

Κρεμμύδας, Δημήτριος

Ο δείκτης της διάρκεια σπουδών των φοιτούντων στα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ της χώρας προκύπτει από την ιδιαιτερότητα του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος να χορηγεί απεριόριστο (στο παρελθόν) ή αρκετά μεγάλο χρόνο (από το 2007, δύο φορές ο προβλεπόμενος χρόνος φοίτησης) στους φοιτητές του έτσι ώστε να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Εμείς θα καταδείξουμε ότι δεν είναι δυντόν η διάρκεια σπουδών να δώσει συγκεκριμένα συμπεράσματα γιατί από την μία υπάρχουν σοβαρά μεθοδολογικά θέματα που δεν έχουν αποσαφηνιστεί και από την άλλη διάφοροι πολύπλοκοι παράγοντες επηρεάζουν τον δείκτη αυτόν με συνέπεια να είναι μειωμένη η ερμηνευτική του ικανότητα.

Text (Report)
Text

πανεπιστήμιο
διάρκεια σπουδών
εκπαιδευτική πολιτική


Greek

2011





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)