Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες. Πρακτικά επιστημονικού συνεδρίου, Ιωάννινα, 9-10 Μαϊου 2003.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες. Πρακτικά επιστημονικού συνεδρίου, Ιωάννινα, 9-10 Μαϊου 2003.

Αθανασίου, Λεωνίδας
Γεωργίου, Γιάννης
Κοτρέτσου, Φραγκίσκα
Κουρκούλου, Καλλιόπη
Ντόκα, Μελπομένη
Μανωλιά, Χρύσα
Καλογιαννάκη, Πέλλα
Παλαμά, Χρυσάνθη
Παπακωνσταντίνου, Γιώργος
Αλεξόπουλος, Χαράλαμπος
Δημητρίου, Μαρία
Μυλωνάς, Θ.
Μαυροκεφαλίδου, Ειρήνη
Κουτόβα, Χαρά
Αγγουρή, Παναγιώτα-Μαγδαληνή
Βαλαβάνη, Ανθή
Νταλάκος, Γ.
Κατσαδήμα, Έφη
Αντωνίου, Ελένη
Παπαμιχαήλ, Βασίλης
Καμαριανός, Γ.
Νάκου, Άννα
Δένη, Σοφία
Καραχάλιου, Nατάσα
Κοτζακιόζη, Ελένη
Παναγούλης, Κωνσταντίνος
Παπαγεωργίου, Κ.
Παπακωνσταντίνου, Παναγιώτης
Παπαπαναγιωτάκη, Νάντια
Οικονόμου, Κατερίνα
Πουτσιάκας, Νικόλαος
Αθανασοπούλου, Ιωάννα
Αυδίκος, Ευάγγελος
Γκότοβος, Αθανάσιος
Παναγιωτοπούλου, Β.
Αυγητίδου, Σοφία
Μάνεσης, Ν.
Συμεωνίδου, Αρετή
Νέγρη, Αθηνά
Βέμη, Nεκταρία
Ταβανίδου, Μαριάνθη

Περιλαμβάνονται οι εισηγήσεις στο συνέδριο με θέμα "Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες" που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα στις 9-10 Μαϊου 2003. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, διατυπώθηκαν οι στόχοι της 2ης φάσης του προγράματος "Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο", προσδιορίστηκαν τα στοιχεία του και δόθηκε έμφαση στα προβλήματα που εντοπίστηκαν.

Text (Conference or workshop item )
Text

κοινωνικός αποκλεισμός
καθυστέρηση στα μαθήματα
κοινωνικοοικονομικές συνθήκες
κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες
σχολική φοίτηση
κοινωνική ενσωμάτωση
διακοπή της σχολικής φοίτησης
εκπαίδευση
αθίγγανος
πρόσβαση στην εκπαίδευση
εκπαιδευτική πολιτική
ρατσισμός


Ελληνική γλώσσα

2003





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.