Εθνογραφικός κινηματογράφος: Από την παρατήρηση στη συμμετοχή

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ)   

Αποθετήριο :
Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εθνογραφικός κινηματογράφος: Από την παρατήρηση στη συμμετοχή (EL)
Εθνογραφικός κινηματογράφος: Από την παρατήρηση στη συμμετοχή (EN)

Κερκινός, Δημήτρης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2007-01-01


Το άρθρο επικεντρώνεται στην κριτική εξέταση ορισμένων ταινιών που συνεισέφεραν αποφασιστικά στη διαμόρφωση και εξέλιξη του εθνογραφικού κινηματογράφου. Στόχος του είναι να αξιολογήσει τους τρόπους με τους οποίους σκηνοθέτες όπως οι Roben Flaherty, John Marshall, Robert Gardner και Jean Rouch προσέγγισαν μεθοδολογικά και αναπαράστησαν κινηματογραφικά τον πολιτισμό άλλων κοινωνιών μέσα απο τις υπο συζήτηση ταινίες τους. Οι μέθοδοί τους αναδεικνύουν την αναγκαιότητα των κινηματογραφικών τεχνικών και τη δημιουργία ενός νέου συστήματος σημασίας που θα είναι παράλληλο μ ' εκείνο της γραπτής εθνογραφίας, έτσι ώστε ο εθνογραφικός κινηματογράφος να συνεισφέρει πιο αποτελεσματικά ως αναλυτικό μέσο στην Κοινωνική Ανθρωπολογία (EL)


Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών

Ελληνική γλώσσα

EKKE (EN)


2241-8512
0013-9696
Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών; 2007: 122, Α; 23-52 (EL)
The Greek Review of Social Research; 2007: 122, Α; 23-52 (EN)

Copyright (c) 2007 Δημήτρης Κερκινός (EN)
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.