Εννοιολογικό περιεχόμενο, πραγματολογικά δεδομένα και θεωρία στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ)   

Αποθετήριο :
Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εννοιολογικό περιεχόμενο, πραγματολογικά δεδομένα και θεωρία στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης (EL)
Εννοιολογικό περιεχόμενο, πραγματολογικά δεδομένα και θεωρία στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης (EN)

Κοντογιαννοπούλου-Πολυδωρίδη, Γίτσα

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

1987-01-01


[Δε διατίθεται περίληψη / no abstract available] (EL)


Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών

Ελληνική γλώσσα

EKKE (EN)


2241-8512
0013-9696
Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών; 1987: 64; 3-19 (EL)
The Greek Review of Social Research; 1987: 64; 3-19 (EN)

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0
Copyright (c) 1987 Γίτσα Κοντογιαννοπούλου-Πολυδωρίδη (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.