Σχέση του εκπαιδευτικού σχεδιασμού με την εκπαιδευτική αξιολόγηση και έρευνα: μια διερεύνηση της «διάθεσης» των εκπαιδευτικών της μέσης εκπαίδευσης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ)   

Αποθετήριο :
Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σχέση του εκπαιδευτικού σχεδιασμού με την εκπαιδευτική αξιολόγηση και έρευνα: μια διερεύνηση της «διάθεσης» των εκπαιδευτικών της μέσης εκπαίδευσης (EL)
Σχέση του εκπαιδευτικού σχεδιασμού με την εκπαιδευτική αξιολόγηση και έρευνα: μια διερεύνηση της «διάθεσης» των εκπαιδευτικών της μέσης εκπαίδευσης (EN)

Δημητρόπουλος, Ευστάθιος Γ.

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

1984-10-01


[Δεν διατίθεται περίληψη / no abstract available] (EL)


Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών

Ελληνική γλώσσα

EKKE (EN)


2241-8512
0013-9696
Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών; 1984: 55; 76-97 (EL)
The Greek Review of Social Research; 1984: 55; 76-97 (EN)

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0
Copyright (c) 1984 Ευστάθιος Γ. Δημητρόπουλος (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.