Desing, implementation and evaluation of an interactive educational material to teach adults with the use of distance learning methodology about the local history of the greek city of Ioannina during the Second World War

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Κρήτης   

Αποθετήριο :
E-Locus Ιδρυματικό Καταθετήριο   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού για ενήλικες, με τη μέθοδο της ΕξΑΕ, στο θεματικό πεδίο της τοπικής ιστορίας κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου : η περίπτωση της περιοχής των Ιωαννίνων
Desing, implementation and evaluation of an interactive educational material to teach adults with the use of distance learning methodology about the local history of the greek city of Ioannina during the Second World War

Λώλος, Λεωνίδας

Φιλιππούσης Γεώργιος
Καρβούνης Λάμπρος
Χαλκιαδάκης Εμμανουήλ

text
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

2023-11-15


Στο πλαίσιο της παρούσας ερευνητικής εργασίας σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και αποτιμήθηκε διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό για ενήλικες, για τη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας των Ιωαννίνων κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Το εκπαιδευτικό υλικό δημιουργήθηκε με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε με βάση τις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης. Για τη δημιουργία του διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό H5P και στη συνέχεια αυτό ενσωματώθηκε στο περιβάλλον του Chamilo (Learning Management System, LMS). Η αποτίμηση του υλικού έγινε με διεξαγωγή ποιοτικής έρευνας. Επιπλέον, ως ερευνητικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου, απευθυνόμενο σε δείγμα τριών ειδικών στην ΕξΑΕ. Μέσω του ερωτηματολογίου απαντήθηκαν τα ερευνητικά ερωτήματα. Το πρώτο ερώτημα διερεύνησε το βαθμό κατά τον οποίο το υλικό διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Το δεύτερο ερώτημα διερεύνησε αν το ίδιο υλικό έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης. Τα δεδομένα που συλλεχθήκαν αναλύθηκαν με Ποιοτική Ανάλυση Περιεχομένου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως το υλικό, εν τέλει, διέπεται από τις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης και είναι σχεδιασμένο με βάση τη μεθοδολογία της Eξ Aποστάσεως Eκπαίδευσης. (EL)
This study presents the design, implementation and evaluation of an interactive educational material to teach adults about the local history of the area of Ioannina in Northwest Greece during the second World War. To this end, the material was created with the use of Distance Learning Methodology and the principles of Multimedia Learning were utilized. Also, the material was created with the aid of the H5P plugin tool and was embedded in the Chamilo Learning Management System (LMS). The evaluation of the material was realised through the use of the qualitative research method. Additionally, a questionnaire with open-ended questions addressed to three expert participants was used as a research tool, in particular. Through the questionnaire, the answers were provided. The first research question investigated the extent to which the educational material was aligned to the principles and the methodology of Distance Education. The second research question sought to explore whether the same material was created according to the principles of Multimedia Learning. The data collected were analyzed through Qualitative Content Analysis. The results of the research revealed that the educational material was ultimately based on the principles of Multimedia Learning and it was designed on the basis of Distance Learning Methodology. (EN)


Εκπαίδευση Ενηλίκων
Local History
ΕξΑΕ
Εκπαιδευτικό Υλικό
Ποιοτική Έρευνα
Distance Education
Educational Material
ΤΠΕ
Τοπική Ιστορία
ICT
Adult Education
Qualitative Research

Ελληνική γλώσσα





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.