SCHOOL, MATHEMATICS AND FAMILY UNDER SYSTEMIC APPROACH: A CASE STUDY

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2018 (EN)

ΣΧΟΛΕΙΟ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ (EL)
SCHOOL, MATHEMATICS AND FAMILY UNDER SYSTEMIC APPROACH: A CASE STUDY (EN)

Νικολαντωνάκης (Kostas Nikolantonakis), Κώστας
Καρκαζή (Elena Karkazi), Έλενα

Περνώντας από μια θεώρηση του κόομου με επίκεντρο το άτομο σε μια συ- στημική θεώρηση που αναδεικνύει την έννοια της πολυπλοκότητας, καλούμαστε σε μια διαφορετική ανάγνωση της συνάντησης ενός διδακτικού αντικειμένου (μαθηματικά), μιας οικογένειας και ενός σχολείου: τίποτα, πια, δεν είναι εκτός πεδίου. Όλες οι πλευρές 'συμμετέχουν' στη διατήρηση ενός προβλήματος. Ο/η εκπαιδευτικός δεν είναι περισσότερο 'ουδέτερος' πρωταγωνιστής από ότι είναι το μέλος ή τα μέλη μιας οικογένειας. Έτσι, σε κάθε συγκεκριμένη περίπτωση, ο/η εκ­ παιδευτικός καλείται να αναλύει, να συνθέτει και να ανασυνθέτει κάθε αναφορά - ακόμη κι αυτές που παραπέμπουν στις δικές του/ης έννοιες, συναισθήματα, συγκινήσεις. Έτσι, στοιχεία τα οποία έχουν γίνει περιοριστικά μέσα στο τοπίο των αλληλεπιδράσεων οικογένειας-σχολείου μπορούν να ξανακερδίσουν τη δυναμική τους και να γίνουν φορείς διαφορετικών εξελίξεων... (EL)
Passing from a person centered worldview in a systemic-approach that high­ lights the concept of complexity, we were called in a different perception of the meeting of a teaching object (Mathematics), a family and a school: nothing any­ more, is out of field. All sides 'participate' in maintaining a problem. The teacher is no more 'neutral' protagonist than is a member or the members of a family. Thus, in each case, teacher asked to analyze, synthesize and reconstruct each reference. Even those that refer to his/her own concepts and emotions. So, ele­ ments which have become limiting in the landscape of family-school interactions can regain dynamic and become carriers of different developments. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Μελέτη περίπτωσης (EL)
Case study (EN)

Οικογένεια (EL)
Σχολείο (EL)
Συστημική (EL)
Μαθηματικά (EL)
School (EN)
Family (EN)
Mathematics (EN)
Systemic (EN)


Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών

Greek

2018-10-08


Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (EL)

1791-292X
2585-2272
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών; Αρ. 7 (2014): ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ; 51 - 66 (EL)
Research in Mathematics Education; No. 7 (2014): ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ; 51 - 66 (EN)

Copyright (c) 2018 Έλενα Καρκαζή (Elena Karkazi), Κώστας Νικολαντωνάκης (Kostas Nikolantonakis) (EN)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)