Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό marketing

 
This item is provided by the institution :
Harokopio University
Repository :
Library & Information Center ESTIA
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2011 (EN)
Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό marketing

Τζιάστα, Αναστασία

Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο να περιγράψει το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς και το ηλεκτρονικό marketing. Γίνεται ανάλυση του ηλεκτρονικού εμπορίου αναφέροντας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα καθώς και κάποια χαρακτηριστικά που το αποτελούν. Επίσης αναλύεται η προβολή της επιχείρησης μέσω διαδικτύου καθώς και το e-marketing. Η έρευνα που έγινε αφορούσε το διαδίκτυο και τις συνήθειες των ατόμων που το χρησιμοποιούν. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι χρηστές του διαδικτύου αυξάνονται καθημερινά, με αποτέλεσμα να αυξάνονται και οι ηλεκτρονικές αγορές. Δείχνουν να εμπιστεύονται πλέον αρκετά τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι παύουν να διατηρούν τις αμφιβολίες τους. Παρά ταύτα οι χρήστες του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα είναι ικανοποιημένοι από τις αγορές τους αλλά και από τον τρόπο με τον οποίο χειρίζονται τις διαδικασίες οι εταιρίες.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Electronic commerce
Τηλεαγορές
Telemarketing

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2011-11-04


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)