Μάρκετινγκ και ικανοποίηση πελατών στον τομέα της ψυχαγωγίας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2018 (EL)

Μάρκετινγκ και ικανοποίηση πελατών στον τομέα της ψυχαγωγίας

Κάλκου, Θεοδώρα Γ.

Η παρούσα έρευνα προσπαθεί να ερευνήσει τους παράγοντες που προτρέπουν τους καταναλωτές ώστε να δεχτούν το κινητό τηλέφωνο ως μέσο επικοινωνίας του προωθητικού περιεχομένου. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπιση προηγούμενων ερευνών σχετικα με την υπάρχουσα κατάσταση του μάρκετινγκ μέσω κινητού τηλεφώνου όσον αφορά προτάσεις ψυχαγωγίας και διασκέδασης, καθώς και τη συμπεριφορά των καταναλωτών προς αυτό. Σύμφωνα με τις προηγούμενες εμπειρικές μελέτες δημιουργήθηκε το ερωτηματολόγιο το οποίο διανεμήθηκε από τον Μάρτιο του 2017 έως και το Μάιο του 2017 σε περιορισμένο δείγμα καταναλωτών, κατοίκων της Αθήνας. Για την εμπειρική ανάλυση χρησιμοποιήθηκαν υποδείγματα λογιστικών και γραμμικών πολλαπλών παλινδρομήσεων με σκοπό να εκτιμηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές ως προς την αξιοποίηση των διαφημιστικών μηνυμάτων που λαμβάνουν στο κινητό τους τηλέφωνο, την εμπιστοσύνη ως προς την πηγή πληροφόρησης και εν τέλη την ικανοποίηση τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το φύλο και το εισόδημα είναι παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές, ενώ το μορφωτικό επίπεδο δεν εμφάνισε σημαντικές διαφορές. Τέλος, παρατηρήθηκε πως υπάρχει αρνητική στάση των καταναλωτών προς τα διαφημιστικά μηνύματα σχετικά με προτάσεις ψυχαγωγίας και διασκέδασης.

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

μάρκετινγκ
Ψυχαγωγία
Κινητή τηλεφωνία
Ψυχαγωγία - Μάρκετινγκ
Καταναλωτές
κινητό τηλέφωνο
ικανοποίηση
Διαφήμιση
διαφημιστικά μηνύματα


2018-03-08


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.