Ψηφιακό Μάρκετινγκ για ξενοδοχειακές μονάδες: Μελέτη περίπτωσης μικρής επιχείρησης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο   

Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ψηφιακό Μάρκετινγκ για ξενοδοχειακές μονάδες: Μελέτη περίπτωσης μικρής επιχείρησης

Νέος Χαλκιάς, Κωνσταντίνος, Εμμανουήλ

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

2021-07-26


Η εργασία μελετά τη χρησιμότητα των εργαλείων και των μεθόδων Ψηφιακού Μάρκετινγκ για μικρές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με στόχο να διερευνήσει τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν και να καταγράψει τις ενέργειες που φέρουν αποτελέσματα. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι επίκαιρο και συνδράμει στην ανταγωνιστικότητα και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. H γρήγορη πρόσβαση σε πληροφορίες και η αμεσότητα που προσφέρεται μπορούν να επιταχύνουν τη λήψη αποφάσεων και την εύρεση κερδοφόρων ενεργειών. Για τη διεξαγωγή της έρευνας έγινε μελέτη περίπτωσης ενός μικρού νησιωτικού ξενοδοχείου στην Ελλάδα και αποτελείται από 6 εξεταζόμενες υποκατηγορίες: τη βελτίωση ιστοσελίδας, τη βελτιστοποίηση για μηχανή αναζήτησης, τα κοινωνικά μέσα, τους διαδικτυακούς τουριστικούς πράκτορες, την επικοινωνία και την αναπληροφόρηση και την ψηφιακή διαφήμιση. Η ανάλυση των ενεργειών της επιχείρησης έγινε με χρήση πρωτογενών δεδομένων που συλλέχθηκαν κατά τη διάρκεια 18 μηνών. Βρέθηκε πως οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να λειτουργούν και να παίρνουν αποφάσεις βάσει στατιστικών δεδομένων και όχι βάσει διαίσθησης. Η οργανική ψηφιακή ανάπτυξη προέρχεται από σειρά ενεργειών και διαφέρει ανάλογα με το μέσο που χρησιμοποιείται. Η απόκτηση επιπλέον καναλιών επικοινωνίας και πωλήσεων αυξάνει την ψηφιακή παρουσία, άρα και τo κοινό στο οποίο απευθύνεται. Η COVID-19 επηρέασε σε μεγάλο βαθμό τον τουρισμό και τις κρατήσεις στα ξενοδοχεία, συνεπώς υπήρξαν περιορισμένα ποσοτικά δεδομένα.

Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών

Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Ξενοδοχεία
Μικρές Επιχειρήσεις
Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Κοινωνικά Μέσα
Ξενοδοχεία - Ελλάδα
Τουρισμός - Μάρκετινγκ

Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής

Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.