Στην πολυπολιτισμική πραγματικότητα των σύγχρονων κοινωνιών, ο ρόλος των εκπαιδευτικών επαναπροσδιορίζεται σε μεγάλο βαθμό καθώς έρχονται σε άμεση επαφή με τις έννοιες του κοσμοπολιτισμού (Beck, 2009) αλλά και της διαφορετικότητας του μαθητικού πληθυσμού (Αρβανίτη& Σακελλαρίου,2014). Η παρούσα ποσοτική έρευνα διερευνά τα επίπεδα της διαπολιτισμικής ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που εργάζονται στο νομό Αττικής, ως σημαντικό προσόν του σύγχρονου εκπαιδευτικού. Επίσης, μελετά τη σχέση της διαπολιτισμικής ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών με τη διδακτική πράξη. Στην έρευνα συμμετείχαν 131 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που εργάζονται σε σχολεία του νομού Αττικής (Ν=131). Η μέτρηση έγινε με την χρήση της κλίμακας ISS (Intercultural Sensitivity Scale of Chen& Starosta, 2000), η οποία μετρά τη Διαπολιτισμική Ευαισθητοποίηση. Επιπλέον, αξιοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο στοχεύει στην εξέταση της συμφωνίας μεταξύ των απόψεων των εκπαιδευτικών και της διδακτικής τους πράξης (Παναγιωτίδου, 2021). Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν μεταξύ άλλων, ότι η διαπολιτισμική ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών είναι ικανοποιητική. Οι γυναίκες εμφανίζουν υψηλότερα επίπεδα διαπολιτισμικής ευαισθητοποίησης συγκριτικά με τους άνδρες εκπαιδευτικούς και συγκεκριμένα στον παράγοντα που αφορά την Ευχαρίστηση κατά την αλληλεπίδραση. Επιπλέον διαπιστώθηκε ότι όσο μικρότερη είναι η ηλικία των εκπαιδευτικών τόσο υψηλότερα είναι τα επίπεδα της συνολικής διαπολιτισμικής ευαισθητοποίησης και ικανότητας στη διδακτική πράξη πολυπολιτισμικές τάξεις. Από τη συνδυασμένη επίδραση των δημογραφικών μεταβλητών προκύπτει ότι οι εκπαιδευτικοί που έχουν διαμείνει για αρκετό χρονικό διάστημα στο εξωτερικό, έχουν διδάξει 1-10 έτη σε Διαπολιτισμικά σχολεία ή σε Τάξεις Υποδοχής και έχουν προσαρμόσει το περιεχόμενο της διδασκαλίας τους στους μαθητές της τάξης με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο, έχουν πετύχει υψηλότερο επίπεδο διαπολιτισμικής ευαισθητοποίησης και ικανότητας στη διδακτική πράξη.