Ο ρόλος και η επίδραση του digital marketing στην ψυχολογία του καταναλωτή

This item is provided by the institution :
Harokopio University   

Repository :
Library and Information Center ESTIA   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ο ρόλος και η επίδραση του digital marketing στην ψυχολογία του καταναλωτή

Τσιούφης, Χαρίλαος, Γεώργιος

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

2022-10-19


Κατά την περίοδο της πανδημίας οι ηλεκτρονικές αγορές εκτοξεύθηκαν και οι ψηφιακές τεχνολογίες χρησιμοποιήθηκαν σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό επηρεάζοντας αδιαμφισβήτητα κάθε τομέα των επιχειρήσεων συμπεριλαμβανομένου και αυτού του markeτιng. Οι επιχειρήσεις διαμόρφωσαν την αλληλεπίδραση, την προσβασιμότητα, τη δέσμευση, την επικοινωνία και την προσαρμογή των πελατών τους, σύμφωνα με τις ανάγκες που αναδύθηκαν λόγω του covid - 19 και προσαρμόστηκαν στις νέες απαιτήσεις τους. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζεται η ψυχολογία του καταναλωτή, σύμφωνα με βασικές θεωρίες ψυχολογίας, η οποία τον καθοδηγεί ώστε να διαμορφώσει συγκεκριμένη στάση κατά την αγορά προϊόντων, να δημιουργήσει κίνητρα και καταναλωτικές προτιμήσεις, λαμβάνοντας αγοραστικές αποφάσεις μέσα από συγκεκριμένες διαδικασίες και κανόνες, ακολουθώντας τύπους αγοραστικής συμπεριφοράς και βαθμούς ανάμιξης με τα προσφερόμενα προϊόντα.

Οικονομία

Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
ψυχολογία καταναλωτή
Καταναλωτές
πανδημία

Τμήμα Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης

Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)