Ο ρόλος και η επίδραση του digital marketing στην ψυχολογία του καταναλωτή

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο   

Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ο ρόλος και η επίδραση του digital marketing στην ψυχολογία του καταναλωτή

Τσιούφης, Χαρίλαος, Γεώργιος

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

2022-10-19


Κατά την περίοδο της πανδημίας οι ηλεκτρονικές αγορές εκτοξεύθηκαν και οι ψηφιακές τεχνολογίες χρησιμοποιήθηκαν σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό επηρεάζοντας αδιαμφισβήτητα κάθε τομέα των επιχειρήσεων συμπεριλαμβανομένου και αυτού του markeτιng. Οι επιχειρήσεις διαμόρφωσαν την αλληλεπίδραση, την προσβασιμότητα, τη δέσμευση, την επικοινωνία και την προσαρμογή των πελατών τους, σύμφωνα με τις ανάγκες που αναδύθηκαν λόγω του covid - 19 και προσαρμόστηκαν στις νέες απαιτήσεις τους. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζεται η ψυχολογία του καταναλωτή, σύμφωνα με βασικές θεωρίες ψυχολογίας, η οποία τον καθοδηγεί ώστε να διαμορφώσει συγκεκριμένη στάση κατά την αγορά προϊόντων, να δημιουργήσει κίνητρα και καταναλωτικές προτιμήσεις, λαμβάνοντας αγοραστικές αποφάσεις μέσα από συγκεκριμένες διαδικασίες και κανόνες, ακολουθώντας τύπους αγοραστικής συμπεριφοράς και βαθμούς ανάμιξης με τα προσφερόμενα προϊόντα.

Οικονομία

Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
ψυχολογία καταναλωτή
Καταναλωτές
πανδημία

Τμήμα Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης

Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.