Ανάπτυξη διαδικτυακών μαθημάτων (mooc) με αντικείμενο την ανάπτυξη 2D παιχνιδιών με χρήση του Unity Game Engine

This item is provided by the institution :
Harokopio University   

Repository :
Library and Information Center ESTIA   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ανάπτυξη διαδικτυακών μαθημάτων (mooc) με αντικείμενο την ανάπτυξη 2D παιχνιδιών με χρήση του Unity Game Engine

Εγγλέζος, Γεώργιος-Νεκτάριος, Ευστράτιος

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

2022-11-09


Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός Μαζικού ΑνοικτούΔιαδικτυακού Μαθήματος (MOOC) με θεματολογία τη δημιουργία δισδιάστατωνβιντεοπαιχνιδιών στο Unity game engine. Το μάθημα αυτό απευθύνεται σε όλους ανεξαρτήτωςηλικίας, προϋποθέτοντας την ύπαρξη μόνο κάποιων πολύ βασικών γνώσεωνπρογραμματισμού τις οποίες κάποιος που ενδιαφέρεται να παρακολουθήσει το μάθημα αυτό,μπορεί να αποκτήσει σε διάστημα 1-2 μηνών. Ως προς το περιεχόμενο του, χωρίζεται σε τρίαμεγάλα κομμάτια που διαιρούνται στις ενότητες του μαθήματος. Το πρώτο κομμάτι είναι μιαεισαγωγή στο τομέα της ανάπτυξης παιχνιδιών και στο Unity. Στα άλλα δύο βλέπουμε το Unityμέσα από πρακτικά παραδείγματα δημιουργώντας δύο παιχνίδια. Στο πρώτο κομμάτιαναφέρονται οι δυνατότητες των game engines, κάποια από τα πιο δημοφιλή game enginesκαι οι διαφορές τους. Τέλος, γίνεται μια πρώτη γνωριμία με το περιβάλλον του Unity και με τηλογική με την οποία δουλεύει ο κώδικας σε αυτό. Το δεύτερο κομμάτι του μαθήματοςβασίζεται και αντλεί υλικό από τη δημιουργία του παιχνιδιού “Flappy Bird (2013)”. Σε αυτόδίνεται έμφαση κυρίως στο γραφικό περιβάλλον του Unity. Το τρίτο κομμάτι βασίζεται στοπαιχνίδι “Space Invaders (1978)” και εστιάζει περισσότερο σε προγραμματιστικές τεχνικές.Για τη δημιουργία του MOOC χρησιμοποιήθηκε το Moodle LMS, το οποίο είναι ένα σύστημαδιαχείρισης μάθησης, το οποίο μας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε και ναδιαχειριστούμε μαθήματα μέσα σε αυτό. Το μάθημα βασίζεται κυρίως σε βιντεοδιαλέξεις καιτο υλικό που μοιράζεται στους εκπαιδευόμενους είναι ο κώδικας των παιχνιδιών και κάποιεςγενικές σημειώσεις από όλο το μάθημα. Ο τρόπος με τον οποίο εξετάζονται οι εκπαιδευόμενοιστο μάθημα αυτό είναι μέσα από κάποιες εργασίες που βασίζονται στα παιχνίδια πουφτιάξαμε.

Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών

Διαδικτυακές εφαρμογές
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Μηχανές παιχνιδιών
Εκπαίδευση
Ηλεκτρονική μάθηση

Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής

Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)