Μελέτη περίπτωσης: Εκπαιδευτικό μάρκετινγκ του 2ου Δημοτικού σχολείου χώρας Καλύμνου και επιρροές του εναλλακτικού τουρισμού στην εκπαίδευση

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Eureka! Insitutional Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2018 (EN)

Μελέτη περίπτωσης: Εκπαιδευτικό μάρκετινγκ του 2ου Δημοτικού σχολείου χώρας Καλύμνου και επιρροές του εναλλακτικού τουρισμού στην εκπαίδευση

Καζαβούλη, Νομική

Μεταπτυχιακή εργασια--ΣΔΟ-Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης,2018--αα10484

masterThesis
Μεταπτυχιακή εργασία
Master thesis

μοντέλο servuction
μάρκετινγκ
Κάλυμνος
education
στρατηγικός σχεδιασμός
place marketing
εναλλακτικός τουρισμός
marketing mix
2ο Δημοτικό Σχολείο Καλύμνου(Ελλάδα)-Μάρκετινγκ-Μελέτες περιπτώσεων
strategic planning
alternative forms of tourism
Kalymnos
μάρκετινγκ τόπου
εκπαιδευτικό μάρκετινγκ
servuction model
εκπαίδευση
μείγμα μάρκετινγκ
Σχολεία-Ελλάδα-Kάλυμνος (Νησί)-Μάρκετινγκ
education marketing


2018-11-21


(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Default License



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)